بازیکن بارسلونا راضی به عمل کردن مچ پایش نمی‌شود

بازیکن بارسلونا راضی به عمل کردن مچ پایش نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی یونگ هافبک هلندی بارسلونا رقابت های یورو 2024 را از دست داده است و به علت مصدومیت نمی تواند تیم ملی هلند را در این بازی ها همراهی کند.

به گزارش فوتبالی ، مصدومیت فرنکی دی یونگ از ناحیه مچ پا است. این بار اولی نیست که فرنکی دی یونگ از این ناحیه دچار مصدومیت می شود. در حقیقت در فصلی که گذشت یعنی فصل 2023/24، فرنکی دی یونگ به خاطر این مصدومیت 27 بازی را از دست داد و نتوانست آن طور که باید و شاید در خدمت آبی و اناری پوشان باشد.

به نقل از موندو دپورتیوو، یکی از راه های درمان کامل این مصدومیت این است که فرنکی دی یونگ مچ پایش را به تیغ جراحان بسپارد و آن را عمل کند. البته فرنکی دی یونگ خودش با انجام چنین کاری مخالف است و نمی خواهد این کار را انجام بدهد. در حقیقت فرنکی دی یونگ این ترس را دارد که با انجام عمل جراحی مجبور شود مدتی طولانی را از میادین به دور باشد. فرنکی دی یونگ می خواهد با انجام فیزیوتراپی دوباره به میادین برگردد. باید دید که او در شروع فصل آینده در بارسلونا زیر نظر هانسی فلیک چه اوضاعی را خواهد داشت. به نظر می رسد که فرنکی دی یونگ یکی از هافبک های کلیدی تیم هانسی فلیک باشد.

1470