جزییات قرارداد دروازه‌بان تیم ملی بلژیک با باشگاه عربستانی

جزییات قرارداد دروازه‌بان تیم ملی بلژیک با باشگاه عربستانی

پایگاه خبری فوتبالی - کوئن کاستلز دروازه بان فیکس تیم ملی بلژیک در یورو، از باشگاه ولفسبورگ المان جدا شد و تا سال 2027 به القادسیه ملحق شد تا زیر نظر میشل سرمربی اسپانیایی این تیم فعالیت کند. 

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان که در روز 25 ژوئن 32 ساله می شود، تا ماه ژوئن با باشگاه آلمانی قرارداد داشت. این دروازه بان در سال 2015 به ولفسبورگ ملحق شده بود و حالا پس از 9 سال با اتمام قراردادش از این تیم جدا شد. کاستلز در القادسیه سالی ده میلیون یورو به صورت خالص دستمزد می گیرد.

القادسیه پس از قهرمانی در لیگ دسته دوی عربستان در این فصل به لیگ دسته یک رسیده است و می خواهد با قدرت در لیگ ظاهر شود. کاستلز نیز از اولین خریدهای مهم این باشگاه به شمار می رود.

این دروازه بان در ولفسبورگ دستمزد خالص سالانه 2.12 میلیون یورو را دریافت کرده است و حالا دستمزدش چهار برابر می شود و به سومین بازیکن بلژیکی پردرامد فوتبال دنیا تبدیل خواهد شد. در واقع فقط کوین دی بروینه با دستمزد خالص 13.3 میلیون یورویی در منچسترسیتی و یانیک کاراسکو با دستمزد خالص 12.7 میلیون یورویی در الشباب بالاتر از او قرار خواهند داشت. به طور مثال تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید سالی 7.2 میلیون یورو دستمزد خالص در رئال مادرید دریافت می کند. 

کاستلز بدین ترتیب با الکساندر هک آلمانی، آندره کاریو اهل پرو، کوین رودریگز اهل پرتغال، ناهیتان ناندز اهل اروگوئه و امبایه دیانیه اهل سنگال هم تیمی خواهد شد. 

4125