هافبک ملی پوش هلندی آتالانتا هم یورو را از دست داد

هافبک ملی پوش هلندی آتالانتا هم یورو را از دست داد

 پایگاه خبری فوتبالی- تئون کوپمینرز هافبک هلندی آتالانتا که در لیست نهایی لاله‌های نارنجی برای جام ملت‌های اروپا حضور داشت به دلیل مصدومیت این مسابقات را از دست داد.

 به گزارش فوتبالی، پس از تایید مصدومیت فرنکی دی‌یونگ، غایب بعدی هلند برای جام ملت‌ها اروپا 2024 تئون کوپمینرز هافبک تیم آتالانتا که فصل خوبی را با این تیم سپری کرده بود، خواهد بود.

 دقایقی قبل فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد که تئون کوپمینرز به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی این کشور برای مسابقات یورو خط خواهد خورد. پیش از این مارتین د رون و فرنکی دی‌یونگ نیز به دلیل مصدومیت از لیست لاله‌های نارنجی خط خورده بودند. همچنین اعلام شد یان ماتسن جایگزین فرنکی دی‌یونگ در لیست تیم ملی هلند شده و حالا باید منتظر ماند و دید رونالدو کومان سرمربی لاله‌های نارنجی چه کسی را به عنوان جایگزین تئون کوپمینرز  به آلمان خواهد برد.

 تئون کوپمینرز که فصل درخشانی را با آتالانتا زیر نظر گاسپرینی سپری کرد و فصل را با قهرمانی در لیگ اروپا به پایان رساند و همچنین توجه چندین باشگاه بزرگ از جمله منچستر یونایتد را به خودش جلب کرده، این فصل در ۵۰ بازی که در تمامی مسابقات برای آتالانتا به میدان رفت و آمار ۱۵ گل و ۷ پاس گل را ثبت کرد.

۱۴۲۸