بایرن مونیخ به دنبال خرید مدافع چپ پای چلسی

بایرن مونیخ به دنبال خرید مدافع چپ پای چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ علاوه بر جاناتان تاه به لوی کول ویل از چلسی علاقه نشان داده تا به عنوان آلترناتیوی برای ستاره بایرلورکوزن در نظر گرفته شود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر اسکای اسپورت  مذاکرات اولیه بر سر انتقال لوی کول ویل قبلا بین دو باشگاه انجام شده است. همچنین گمان می رود که بایرن مونیخ با جاناتان تاه به توافق شفاهی دست یافته و گزارش جداگانه ای از اسکای اسپورت توضیح می دهد که ملی پوش آلمانی اکنون به باشگاه فعلی خود یعنی بایر لورکوزن از تمایل خود برای انجام این انتقال اطلاع داده است. لوی کولویل یک مدافع میانی چپ است و از آنجایی که بایرن مونیخ به دنبال تقویت عمق دفاعی خود و در نظر گرفتن خروج احتمالی تابستانی ماتیاس ده لیخت و دایوت اوپامکانو در تابستان است به این انتقال تمایل دارد.

در اولین برای تقویت خط دفاع قرارداد اریک دایر از تاتنهام در ماه مارس دائمی شد. کولویل در اولین فصل خود به عنوان تیم اصلی با چلسی ۳۲ بازی انجام داد. بایرن مونیخ در بوندسلیگا در حال از دست دادن جایگاه خود در بوندسلیگا بود، اما نکته مهم اکنون این است که آنها چگونه در فصل آینده به بازی ها باز میگردند. در حال حاضر، وینسنت کمپانی به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شده است و هنوز ممکن است تا قبل از شروع فصل جا به جایی بازیکنان زیادی در این تیم وجود داشته باشد.

۱۰۰۹