هوملس تنها به یک شرط در دورتموند می ماند

هوملس تنها به یک شرط در دورتموند می ماند

پایگاه خبری فوتبالی- متس هوملس می تواند قرارداد جدیدی با بوروسیا دورتموند امضا کند البته اگر این باشگاه سرمربی این تیم در تابستان جدا شود
 
به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه کیکر قرارداد فعلی این مدافع کهنه کار با تیم آلمانی در پایان ماه ژوئن به پایان می رسد و پس از آن انتظار می رود او از این تیم جدا شود. با این حال، طبق گفته اسکای اسپورت، اگر دورتموند تصمیم به برکناری ادین ترزیچ در تابستان امسال بگیرد، ممکن است شرایط تغییر کند.

روابط بین ادین ترزیچ و هوملس در چند ماه گذشته وخیم‌ تر شده است و این بازیکن در مصاحبه با نشریه بیلد قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید علناً از سرمربی تیم انتقاد کرده است. با این حال، گزارش اسکای اسپورت در ادامه ادعا کرد که بعید است دورتموند راه خود را از مربی ۴۱ ساله جدا کند و این در حالی است که قرارداد فعلی او با این باشگاه تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد. مدافع تیم قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ مورد توجه تیم های لیگ MLS و لیگ حرفه ای عربستان قرار گرفته اما او به احتمال زیاد در اروپا خواهد ماند و می تواند با تیم پرافتخار سری آ میلان قرارداد امضا کند. طبق گزارش‌ها، تیم دورتموند جایگزین این بازیکن ۳۵ ساله را شناسایی کرده است زیرا آنها به دنبال جذب جیک اوبراین، مدافع لیون و تیم ملی ایرلند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی هستند.

۱۰۰۹