هم تیمی سابق رونالدو او را لایق مربیگری تیم ملی پرتغال خواند

هم تیمی سابق رونالدو او را لایق مربیگری تیم ملی پرتغال خواند

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می رسد به زودی کریستیانو رونالدو به سمت سرمربیگری برود و جان اوشی، هم تیمی سابق منچستریونایتد، او را سرمربی آینده پرتغال می داند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای هیچ نشانه ای از این موضوع وجود ندارد که کریستیانو رونالدو برنده ۵ توپ طلا به زودی کفش هایش را آویزان کند و این بازیکن بزرگ در ۳۹ سالگی همچنان قدرتمند می‌درخشد. او در فصل گذشته ۵۰ گل برای تیم النصر در لیگ رقابت های مختلف به ثبت رساند و در این مسیر رکورد های بیشتری را شکست. رونالدو اکنون برای حضور در مسابقات قهرمانی یورو ۲۰۲۴ که یازدهمین تورنمنت بزرگ او محسوب می شود آماده می شود و جان اوشی هم تیمی سابق او اعتقاد دارد که رونالدو حتی پس از بازنشستگی هم در تیم ملی پرتغال باقی می ماند.

این بازیکن ایرلندی که در حال حاضر سرمربیگری موقت تیم ملی کشورش را بر عهده دارد، پیش از دیدار دوستانه با پرتغال در روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: "من با شناخت از نوع شخصیت، فداکاری و حرفه‌ای بودن او، مطمئن هستم که رونالدو برنامه‌هایی برای ادامه دادن فعالیت های فوتبالی دارد. من مطمئن هستم که او هنوز هم جاه‌ طلبی‌ هایی دارد و در ادامه راه برای سرمربیگری کشورش در تورنمنت‌های آینده البته اگر علاقه داشته باشد وارد کورس خواهد شد. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش هیچ مشکلی برای تحمل فشارهای مختلف کشور نداشت. گام‌های بعدی او هر چه باشد، مطمئن هستم که برای پرتغال مثبت خواهد بود. من شک ندارم فدراسیون فوتبال پرتغال می داند در چه برنامه‌ها یا پست هایی باید از او استفاده کند، تا به حداکثر رساندن توانمدی او رونالدو بخش کلیدی آینده فوتبال پرتغال هم باشد."

۱۰۰۹