طعنه سرمربی تیم ملی هلند به ژاوی و بارسلونا

طعنه سرمربی تیم ملی هلند به ژاوی و بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- رونالد کومان در آخرین کنفرانس خبری خود، بارسلونا را عامل اصلی تشدید مصدومیت فرنکی دی یونگ دانست.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته به صورت رسمی اعلام شد که فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی باشگاه بارسلونا از لیست نهایی تیم ملی هلند خط خورده و به علت مصدومیت قادر به همراهی لاله‌های نارنجی در رقابت‌های یورو 2024 نیست. این اتفاق در حالی رقم خورد که مدیران بارسلونا نیز پیش از این از دی یونگ خواسته بودند تا برای این تورنمنت به آلمان نرود که با مخالفت هافبک هلندی مواجه شدند.

با این حال، رونالد کومان تصمیم گرفت تا خطر نکند و این بازیکن کلیدی و مهم را با خود به یورو نبرد. او اما در کنفرانس خبری خود به ژاوی هرناندز و باشگاه بارسلونا طعنه زد و آن‌ها را عامل اصلی تشدید مصدومیت دی یونگ خواند. سرمربی تیم ملی هلند و اسطوره باشگاه بارسلونا در این رابطه گفت: «دی یونگ قبلا هم از این ناحیه مصدوم شده بود. باشگاه بارسلونا روی او ریسک کرد و حالا ما باید بهای آن را بپردازیم.»

او در ادامه اضافه کرد: «فرنکی قبلا هم از همین ناحیه صدمه دیده بود و طبیعی است که نگران آینده‌اش باشد. من همواره سلامت بازیکنانم را در اولویت قرار دادم، اما گویا برخی حاضر به انجام چنین کاری نیستند. من اطلاع دارم که او در حالی برای بارسا بازی کرد که آمادگی 100 درصد نداشته است.»

حال باید دید واکنش باشگاه بارسلونا نسبت به اظهارات جنجالی رونالد کومان چیست؟ کومان پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که با خوان لاپورتا رابطه خوبی نداشت.

1428