رضاییان: حال مردم خوزستان با فولاد خوش است/ در پایان بازی با نساجی صحبت‌هایی مطرح شد که خوب نبود

رضاییان: حال مردم خوزستان با فولاد خوش است/ در پایان بازی با نساجی صحبت‌هایی مطرح شد که خوب نبود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: نساجی با توجه به شرایط خودش در هفته پایانی بازی حساسی را پیش رو نداشت اما مرد و مردانه جنگید تا برای شرافت خود رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص شرایط تیم فوتبال این باشگاه در فصلی که گذشت گفت: فولاد تیم ریشه داری است. این فصل اتفاقافت بدی برای فولاد رقم خورد و مشکلات زیادی داشت، اما همه عوامل به این جمع بندی رسیدیم که با یکدلی کنار هم تیم را حفظ کنیم که این امر محقق شد و امیدوارم دیگر این اتفاق برای تیم تیم تکرار نشود.

وی افزود: هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان علی‌رغم دغدغه‌ای که برای چرخش تولید کشور دارند پیگیر شرایط تیم نیز هستند و در جلساتی که داشتیم تاکید داشتند این اتفاقات دیگر رخ ندهد. در خوزستان حال مردم با این تیم خوش است. هیات مدیره کارگروه ویژه‌ای را گذاشتند برای رصد تیم و شرایط باشگاه که دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص حواشی دیدار با نساجی مازندران عنوان کرد: متاسفانه صحبت‌هایی در پایان بازی نساجی مطرح شد که خوب نبود. البته به ساکت الهامی و مدیریت باشگاه نساجی تبریک می‌گویم که این تیم را حفظ کردند.

رضاییان در پایان اظهار داشت: نساجی با توجه به شرایط خودش در هفته پایانی بازی حساسی را پیش رو نداشت اما مرد و مردانه جنگید تا برای شرافت خود رقابت کند. ما نیز از هواداران تا کادرفنی و بازیکنان تلاش کردند و خدا کمک کرد تا به این پیروزی بدون حرف و حدیث برسیم و در لیگ بمانیم. نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا می‌آید. گواه صحبت من برنامه شماست که بارها از جانب داوری ضرر کردیم. تازه در بازی با نساجی مشکل داوری وجود نداشت.

7474