ماجرای جالب کُری‌خوانی حزباوی برای بازیکنان السد و تلافی قطری‌ها!

ماجرای جالب کُری‌خوانی حزباوی برای بازیکنان السد و تلافی قطری‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تیم ملی روایت جالبی از وضعیت خود در باشگاه السد تعریف کرد و گفت با بازیکنان قطری در زمینه تیم‌های ملی کری‌خوانی اساسی دارد!

به گزارش فوتبالی، امین حزباوی، مدافع 21 ساله تیم ملی ایران است که این روزها در اردوی شاگردان قلعه‌نویی حضور دارد و در کنار سایر ملی‌پوشان، خود را برای بازی مقابل ازبکستان آماده می‌کند.

حزباوی پس از درخشش با پیراهن فولاد، توجه تیم‌های مختلف را به خود جلب کرد و در نهایت با عقد قراردادی راهی باشگاه السد شد. باشگاهی که یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم‌های کشور قطر است و قهرمانی‌های زیادی را در تورنمنت‌های مختلف تجربه کرده است.

اما یکی از نکات جالب توجه در خصوص السد، این است که این باشگاه قطری تعداد زیادی بازیکن ملی‌پوش در ترکیب خود دارد و نزدیک به 10 نفر از بازیکنان فعلی السد در تیم ملی قطر حضور دارند.

همین موضوع باعث بروز کری‌خوانی‌هایی میان حزباوی و هم‌تیمی‌هایش شده است و به گفته خود حزباوی، او و قطری‌ها هر از گاهی قدرت تیم‌های ملی خود را به رخ یکدیگر می‌کشند و هر یک فوتبال کشور خود را قوی‌تر از دیگری می‌داند!

گویا پس از تورنمنت 4 جانبه اردن که ایران شکست سنگین 4-0 را در فینال به قطر تحمیل کرد و قهرمان این رقابت‌ها شد، حزباوی سر به سر هم‌تیمی‌هایش گذاشته و برای آن‌ها کری‌خوانده است! بازیکنان السد هم چند ماه بعد پس از پیروزی قطر مقابل ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و صعود به فینال، حسابی حزباوی را اذیت می‌کنند و به اصطلاح از خجالتش درمی‌آیند!

حزباوی که ساعتی پیش در اردوی نیم ملی و از طریق تماس تصویری مهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از گفت‌وگوی خود گفت: «بین 9 الی 12 بازیکن ملی‌پوش قطری وجود دارند که من در السد با آن‌ها همبازی هستم. آن‌ها خیلی مرا اذیت کردند! خیلی برای هم کُری‌خوانی داشتیم. پس از تورنمنت 4 جانبه اردن که ما 4-0 پیروز شدیم، من خیلی قطری‌ها را اذیت می‌کردم و می‌گفتم تیم‌تان خیلی ضعیف است! آن‌ها هم پس از جام ملت‌ها جبران کردند و پاسخ کُری‌هایم را دادند!»

7474