غلامی سوپرایز قلعه‌نویی برای تقابل با ازبکستان؟

غلامی سوپرایز قلعه‌نویی برای تقابل با ازبکستان؟

پایگاه خبری فوتبالی- ممکن است در مصاف فردای ایران مقابل ازبکستان عارف غلامی به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، تیم ملی که در بازی قبلی خود مقابل هنگ‌کنگ عملکرد قابل قبولی در خط دفاعی نداشت و در طول ۹٠ دقیقه ۲ بار دروازه‌اش باز شد با زوج شجاع خلیل‌زاده و امین حزباوی در مرکز خط دفاع به میدان رفت و به نظر می‌آید در مصاف با ازبکستان این زوج دستخوش تغییر شود.

امیر قلعه‌نویی برای جدال با ازبکستان چندین انتخاب متفاوت برای زوج خط دفاعی تیم ملی می‌تواند داشته باشد که محتمل‌ترین آن استفاده از شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان است اما در حالت کلی او بازیکنان دیگری هم در اختیار دارد که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. 

یکی از این نفرات عارف غلامی است که پس از مدت‌ها به اردوی تیم تیم ملی دعوت شده است. مدافعی که در تیم ولژ موستار بوسنی تنها ۷ بازی انجام داد و به عبارتی فصل بسیار کم سروصدایی را پشت سر گذاشت.

غلامی که سابقه دعوت به همه تیم‌های پایه ملی را در کارنامه دارد تاکنون تنها یک بازی برای تیم ملی بزرگسالان انجام داده که آن هم به مصاف ۲ سال قبل ایران مقابل کره جنوبی باز می‌گردد. این بازیکن ۲۷ ساله که عضوی از استقلال قهرمان بدون شکست لیگ بیست و یکم بود حالا امیدوار است که در تمرینات نظر قلعه‌نویی را جلب کند و در بازی حساس ایران مقابل ازبکستان که نقش اساسی در تعیین صدرنشین گروه را دارد به میدان برود. اتفاقی که البته احتمال رقم خوردنش بسیار پایین است.

۹۰۹۸