شغل جدید روبینیو در زندان؛ تعمیرکار وسایل خانگی

شغل جدید روبینیو در زندان؛ تعمیرکار وسایل خانگی

پایگاه خبری فوتبالی- روبینیو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل حرفه جدیدی را در پشت میله های زندان دنبال می کند.

به گزارش فوتبالی،‌ ستاره سابق منچسترسیتی و میلان و رئال مادرید که باید ۹ سال را در زندان برزیل به دلیل آزار جنسی پشت سر بگذارد، در حال سپری کردن دوره زندان در زمینه تعمیر تلویزیون است. این ستاره برزیلی که دارایی خالص ۶۰ میلیون پوندی دارد، در حال یادگیری نحوه تعمیر تلویزیون، رادیو و سایر وسایل برقی خانگی در یک برنامه آموزشی در زندان است. این برنامه به منظور آموزش مهارت های جدید به زندانیان برای آماده سازی پس از آزادی در آینده طراحی شده است.

ماریو روسو واله، وکیل روبینیو، می گوید که این بازیکن بازنشسته از زمان زندانی شدن در ماه مارس، یک زندانی نمونه بوده است. دولت ایتالیا پس از عدم استرداد وی از روبینیو درخواست کرده بود که دوران محکومیت خود را در برزیل بگذراند. مهاجم سابق سلسائو از خانه مجلل ساحلی خود در سانتوس به زندان روستایی ترممب در نزدیکی سائوپائولو برده شد و اکنون روزهای خود را در یک سلول کوچک هشت متری می گذراند. 

روبینیوی ۴۰ ساله، برای اینکه خودش را مشغول کند، داوطلب شده است تا یک برنامه کتابخوانی را اجرا کند که ماهیانه ۵۰۰ کتاب را بین دیگر زندانیان توزیع کند. طبق قوانین برزیل، روبینیو می تواند دوران محکومیت انعطاف پذیرتری برای رفتار خوب در زندان داشته باشد. او برای این تخفیف در سال ۲۰۲۷ که تقریباً نیمی از دوران محکومیتش سپری شده است، واجد شرایط خواهد بود.

۱۰۰۹