عدم آمادگی جسمانی ۵ ستاره انگلیس در آستانه یورو ۲۰۲۴

عدم آمادگی جسمانی ۵ ستاره انگلیس در آستانه یورو ۲۰۲۴

پایگاه خبری فوتبالی- گرت ساوتگیت در آستانه بازی اول یورو مقابل صربستان از عدم آمادگی پنج ستاره تیم ملی انگلیس نگران است.

به گزارش فوتبالی، سه شیرها ماجراجویی خود را در این مسابقات یورو ۲۰۲۴ از روز یکشنبه آغاز می کنند آن هم تنها ۹ روز پس از شکست دوستانه ۱-۰ مقابل ایسلند که در ومبلی رقم خورد. گرت ساوتگیت با انتخاب یک تیم نسبتا کم تجربه و جوان در یورو ۲۰۲۴، طرفداران را شگفت زده کرد و در عین حال نام های بزرگی مانند جک گریلیش، جیمز مدیسون و هری مگوایر را کنار گذاشت. گرت ساوتگیت ممکن است مجبور شود بازیکنان جوان خود را از جمله آنتونی گوردون، کول پالمر و ابرچی اِز را زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به میدان بفرستد زیرا تردیدهایی در مورد وضعیت آمادگی پنج بازیکن ستاره انگلیس وجود دارد.

تلگراف مدعی است وضعیت آمادگی جود بلینگهام، فیل فودن، بوکایو ساکا، جان استونز و لوک شاو باید قبل از مسابقه صربستان بررسی شوند و غیبت آنها ضربه بزرگی برای سه شیرها خواهد بود زیرا انگلیس به دنبال شروع موفق در رقابت های یورو ۲۰۲۴ است. بلینگهام پس از اینکه رئال مادرید را در آغاز ماه به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند، بازی دوستانه مقابل ایسلند و بوسنی و هرزگوین را از دست داد. در حالی که فودن با وجود اینکه تمام ۹۰ دقیقه دو بازی را انجام داد، روز جمعه در ومبلی فقط سایه ای از ستاره منچسترسیتی بود. ساکا هم پس از غیبت در ماه گذشته به دلیل مصدومیت، تنها ۳۰ دقیقه بازی کرد و لوک شاو هم در این دو بازی میدان نرفت.

۱۰۰۹