تردید در مورد پست ترنت الکساندر آرنولد در تیم ملی انگلیس

تردید در مورد پست ترنت الکساندر آرنولد در تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- گرت ساوتگیت در نظر دارد در اولین بازی خود در یورو ۲۰۲۴، ترنت الکساندر آرنولد را برای بازی در خط میانی انگلیس انتخاب کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر روزنامه‌ های تایمز و تلگراف مدافع راست فصل گذشته باشگاه لیورپول ممکن است زمانی که انگلیس در اولین مسابقه خود در جام ملت های اروپا به مصاف صربستان در خط میانی بازی کند. در این باره اعلام شده گرت ساوتگیت ممکن است ترنت الکساندر آرنولد را در خط میانی قرار دهد و نقش دفاع راست را به کیران تریپیر کاپیتان باشگاه نیوکاسل بدهد.

باخت ۱-۰ سه شیرها مقابل ایسلند در آخرین بازی تدارکاتی پیش از آغاز یورو ۲۰۲۴ باعث شد ترنت الکساندر آرنولد در میانه زمین بازی را آغاز کند و سپس دقایقی در پست دفاع راست هم بازی کند. ساوتگیت قبلاً فاش کرده بود که هنوز تصمیم نگرفته تا چه کسی در خط میانی با دکلان رایس زوج میانه میدان را تشکیل خواهد داد زیرا بسته به حریفان تصمیم خود را خواهد گرفت. اگر الکساندر آرنولد در پست هافبک بازی ها را شروع کند، رقبای او برای این پست کوبی ماینو، کانر گالاگر و آدام وارتون خواهند بود. شایعات در مورد نقش الکساندر آرنولد در خط هافبک پس از اینکه مربیان پیراهن شماره ۸ را برای مسابقات به او دادند، شروع شده بود، زیرا این شماره ای است که معمولاً به هافبک ها داده می شود. این شماره پیراهن توسط بزرگانی مانند فرانک لمپارد، استیون جرارد و پل اسکولز پوشیده شده است.

۱۰۰۹