امباپه به رئال مادرید نیاز دارد

امباپه به رئال مادرید نیاز دارد

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا ستاره فرانسوی معتقد است کیلیان امباپه برای رسیدن به اهدافش به باشگاهی مثل رئال مادرید نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، اگرچه هنوز فصل نقل و انتقالات تابستانی آغاز نشده، اما تمام فوتبالی ها می دانند رئال مادرید باشگاه بعدی کیلیان امباپه خواهد بود و بالاخره فلورنتینو پرز در جدال با ناصر الخلیفی پیروز شد و توانست قهرمان جام جهانی 2018 را به صورت رایگان به سانتیاگو برنابئو بیاورد. لوس بلانکوس فصل گذشته با وجود مصدومان مهم مثل تیبو کورتوا و ادر میلیتائو، موفق به فتح لالیگا و لیگ قهرمانان شد و حالا بسیاری از مفسران، از حالا رئال مادرید را مدعی اصلی فتح عناوین در سال های آینده می دانند. 

ادواردو کاماوینگا در این مورد به آ اس گفت: "پیوستن به رئال، قدم منطقی بعدی در زندگی امباپه است. امباپه بعد از خروج از پی اس جی، به رئال نیاز دارد، چون او می خواهد قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و برای رسیدن به این هدف، رئال مادرید بهترین باشگاه برای کیلیان امباپه است."

بدون شک، رئال مادرید پادشاه چمپیونز لیگ است و حالا با اضافه کردن کیلیان امباپه، در فصل آینده خط حمله ای قدرتمند با وجود وینیسیوس جونیور، جود بلینگام، رودریگو و امباپه خواهد داشت.

4416