آقای گل یونانی فوتبال هلند راهی بنفیکا می شود

آقای گل یونانی فوتبال هلند راهی بنفیکا می شود

پایگاه خبری فوتبالی- آقای گل لیگ هلند راهی فوتبال پرتغال خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه بنفیکا پرتغال با ونگالیس پاولیدیس مهاجم یونانی تین آلکمار هلند و آقای گل فصل گذشته لیگ هلند به توافق رسید و این بازیکن به زودی راهی تیم نایب قهرمان لیگ پرتغال در فصل گذشته خواهد شد. پیشنهاد اولیه ارائه شده از سوی تیم پرتغالی مبلغ ۷ میلیون یورو به علاوه ۲ میلیون یورو پاداش خواهد بود که به مدیر برنامه های این بازیکن ارائه شده و مورد موافقت هم قرار گرفته است.

میلان هم دیگر تیمی بود که وضعیت پاولیدیس را زیر نظر داشت. باشگاه رن فرانسه هم قبلا پیشنهادی 10 میلیون یورویی ارائه کرد اما آلکمار ۲۰ میلیون یورو درخواست کرده بود. فولام هم در حال زیر نظر گرفتن ونگلیس پاولیدیس مهاجم 25 ساله آلکمار و یونان است که در هفته های اخیر توسط چلسی و بارسلونا زیر نظر گرفته شده است.

در دوره ای که برگردون تماشایی مهدی طارمی مقابل چلسی در یک‌ چهارم‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یکی از ۱۱ نامزد کسب جایزه پوشکاش معرفی شد گل او با گل زیبای ونگلیس پاولیدیس و همچنین اریک لاملا و دو بازیکن دیگر برای کسب این جایزه رقابت کرد. این مهاجم با درخشش در لیگ هلند به مهاجم ثابت ترکیب تیم ملی یونان در یکسال گذشته هم تبدیل شده است.

۱۰۰۹