کنایه سرمربی ازبکستان به اورونوف؛ امیدوارم فردا برای تیم بازی کند!

کنایه سرمربی ازبکستان به اورونوف؛ امیدوارم فردا برای تیم بازی کند!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی ازبکستان ابراز امیدواری کرد که فردا اوستون اورونوف برای تیم بازی کند نه برای خودش!

به گزارش فوتبالی، از ساعت 20:30 فردا تیم‌های ملی ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی تهران با هم بازی می‌کنند. این مسابقه آخرین مسابقه دو تیم در مرحله اول انتخابی جام جهانی 2026 است. هر دو تیم 13 امتیازی هستند اما ایران با تفاضل گل 12+ در صدر جدول است و ازبکستان با تفاضل گل 9+ در رده دوم قرار دارد. صعود هر دو تیم به مرحله بعدی هم قطعی شده است.

امروز و در بخشی از نشست خبری سرمربی تیم ملی ازبکستان، یکی از خبرنگاران درباره دو بازیکن ازبکستانی حاضر در لیگ برتر ایران یعنی جلال‌الدین ماشاریپوف و اوستون اورونوف پرسید. سوال این بود که آیا کاتانچ درباره وضعیت تیم ملی ایران و بازیکنان این تیم از ماشاریپوف و اورونوف سوالاتی پرسیده است یا نه. 

کاتانچ در ابتدا به شوخی گفت: «خیر، نمی‌خواهم فردا این بازیکنان را بازی بدهم!» اما بلافاصله با خنده گفت شوخی کرده است و این طور ادامه داد: «خوشحالم آن‌ها در ایران بازی می‌کنند. اورورنوف خیلی پیشرفت کرده و از نظر تمرینی عملکرد خوبی دارد. امیدوارم فردا برای تیم بازی کند چون گاهی بازیکنان برای خودشان بازی می‌کنند.»

سرمربی ازبکستان علیرغم ابراز خوشحالی از داشتن بازیکنی مثل اورونوف ظاهرا انتقادهایی هم به او دارد. از جملاتی که کاتانچ گفته این طور برمی‌آید که او دوست دارد اورونوف از تکنیک بالا و توانایی‌های دیگرش به نفع تیم استفاده کند اما اورونوف همان طور که در پرسپولیس هم دیده‌ایم علاقه زیادی به کارهای فردی دارد و بعضی اوقات این مدل بازیِ او در کار تیمی اختلال ایجاد می‌کند.

1359