واکنش اسپالتی به صحبت‌های جنجالی مورینیو

واکنش اسپالتی به صحبت‌های جنجالی مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - دو روز پیش ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی فنرباغچه با سوالی در مورد مدعیان قهرمانی یورو مواجه شد و گفت که تیم ملی ایتالیا شانسی ندارد و مدافع عنوان قهرمانی را تیمی "فاقد استعداد" دانست.

به گزارش فوتبالی، صحبت های سرمربی مورینیو با خشم فوتبالدوستان در ایتالیا مواجه شد. لوچانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا  در واکنش به صحبت های مورینیو گفت:" پاسخی به آقای خاص نمی دهم." و کمی بعد  بیان کرد:" من نظرات خودم را دارم و فکر می کنم که می توانیم به اهدافمان برسیم. باید با خودباوری ظاهر شویم و فکر نمی کنم که مشکلی پیش روی خود داشته باشیم. در سطح خوبی هستیم و در عین حال باید متواضع باشیم و از اولین لحظه بدانیم که در کجا قرار داریم و با چه مشکلاتی مواجه هستیم. هنوز باید از مشکلات عبور کنیم اما کیفیت داریم. بازیکنان قدرتمندی داریم تا به جلو حرکت کنیم."

ایتالیا پس از ناکامی در راهیابی به دو جام جهانی اخیر، می خواهد با دفاع از قهرمانی یورو از اعتبار خود دفاع کند. این تیم در سالهای اخیر در سراشیبی قرار داشته و افت سطح فوتبال ایتالیا با افت این تیم کاملا مشهود است. در هر صورت آنها امیدوارند که با هدایت اسپالتی که از مربیان توانمند و کارکشته فوتبال ایتالیاست، بتوانند نمایش خوبی در یورو داشته باشند.

4125