تغییر موضع زنوزی در مورد واگذاری تراکتور؛ او در چه صورت ادامه می‌دهد؟

تغییر موضع زنوزی در مورد واگذاری تراکتور؛ او در چه صورت ادامه می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- بلاتکلیفی باشگاه تراکتور همچنان ادامه دارد و وضعیت واگذاری یا عدم واگذاری این باشگاه به طور قطعی مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست تراکتور مقابل مس رفسنجان در رقابت های جام حذفی بود که هواداران این تیم که به شدت عصبانی بودند، شعارهایی علیه مالک، مدیریت و بازیکنان سر دادند. همین باعث شد تا محمدرضا زنوزی اینبار جدی تر از قبل به فکر واگذاری تراکتور باشد و اعلام کرد دیگر قصدی برای تیمداری ندارد.

در فرصت 15 روزه‌ای که باشگاه تراکتور برای دریافت پیشنهاد خرید امتیازش مشخص کرده بود، هیچ درخواستی برای خرید این باشگاه نرسید تا آنها مجبور شوند تراکتور را در اختیار هیات فوتبال آذربایجان‌ شرقی قرار دهند. اما رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی اعلام کرد هیچ اطلاعی در خصوص این موضوع ندارد و در طرف مقابل هم مالک و مدیریت باشگاه تراکتور اعلام کردند دیگر هیچ مسئولیتی در قبال این باشگاه ندارند.

درحالی که دیگر تیمهای لیگ برتری مشغول تقویت خود برای حضور پر قدرت در رقابت های فصل آینده هستند، اما وضعیت مالکیت، مدیریت و نیمکت سرمربیگری تراکتور هنوز مشخص نیست و اعضای این تیم در بلاتکلیفی عجیبی قرار دارند.

آخرین خبرها درمورد وضعیت واگذاری باشگاه تراکتور این است که قرار شده جلسه‌ای درخصوص واگذاری این باشگاه در دو سه روز آینده برگزار شود و در این جلسه تکلیف مالکیت تراکتور مشخص شود. 

نکته قابل توجه اینکه در شرایطی که محمدرضا زنوزی اعلام کرده بود دیگر قصد تیمداری ندارد، اما شنیده می شود درصورتی که شروط زنوزی در جلسه پیش رو پذیرفته شود و به او در مالکیت باشگاه کمک کنند، زنوزی به تیمداری خود ادامه خواهد داد.

باید دید خروجی این جلسه چه خواهد بود و اینبار هم محمدرضا زنوزی از تصمیم خود منصرف می‌شود یا دیگر خبری از بازگشت نخواهد بود و دوران تمیداری زنوزی در تبریز به پایان خواهد رسید؟

 در هر صورت هواداران تراکتور امیدوارند هرچه زودتر تکلیف مالکیت این باشگاه مشخص شود و آنها وارد بازار نقل و انتقالات شوند.

2636