سود شگفت‌انگیز سرمربی الاتحاد از اخراج شدن: 30 میلیون دلار!

سود شگفت‌انگیز سرمربی الاتحاد از اخراج شدن: 30 میلیون دلار!

پایگاه خبری فوتبالی - مارسلو گایاردو هنوز از الاتحاد عربستان اخراج نشده و همچنان سرمربی این تیم به شمار می رود اما ممکن است که تا چند ساعت یا شاید هم چند روز دیگر اخراج شود!

به گزارش فوتبالی، الاتحاد عربستان، تیمی که کریم بنزما در آن توپ می زند، برای اخراج مربی آرژانتینی باید به او 30 میلیون یورو غرامت بپردازد. این مربی یک سال دیگر با باشگاه عربستانی قرارداد دارد و با اخراج شدنش، غرامت شگفت انگیزی را دریافت خواهد کرد. 

گایاردو و دستیارانش در پی اخراج از الاتحاد مبلغ 30 میلیون دلار غرامت دریافت خواهند کرد. مربی آرژآنتینی اعلام کرده است که غرامت خود را نمی بخشد. الاتحاد، اخراج گایاردو را سه هفته به پایان فصل به صورت غیررسمی  اعلام کرد هر چند که هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است. 

گایاردو در میانه فصل به عنوان جانشین نونو سانتو روی نیمکت الاتحاد نشست که نتوانست نمایش خوبی از خود ارائه بدهد و  الاتحاد از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باز ماند. 

الاتحاد جدا از برنامه ریزی برای اخراج گایاردو روی استخدام مربی جدید کار می کند. آنها با آلگری سرمربی فصل گذشته یوونتوس تماس گرفته اند. رامون پلانس  مدیر فنی سابق بارسلونا و اسپانیول، نقش مدیر ورزشی را در باشگاه الاتحاد دارد و در تلاش است تا سرمربی جدید الاتحاد را مشخص کند. 

4125