واکنش جالب پطروسیان به صحبت‌های بیرانوند؛ بروید بازی ایران - استرالیا را ببینید!

واکنش جالب پطروسیان به صحبت‌های بیرانوند؛ بروید بازی ایران - استرالیا را ببینید!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان سرشناس سپاهان در دهه 80 به صحبتهای علیرضا بیرانوند واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش فوتبالی، معمولا از تیم ملی ایران در سال 98 به عنوان یکی از طلایی‌ترین نسل‌های تاریخ ایران یاد می‌شود. تیمی که ستاره‌های فراوانی همچون احمدرضا عابدزاده، جواد زرینچه، علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی و.. را در ترکیب خود داشت و توانست به جام جهانی 1998 فرانسه صعود کند.

خیلی‌ها آن نسل را بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران می‌دانند اما خب افرادی هم هستند که عقیده متفاوتی دارند.

برای مثال، علیرضا بیرانوند، چند ماه قبل در پاسخ به این سوال که کدام نسل از تیم ملی بهتر بوده، پاسخ داد: «شک نکنید این نسل، بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است.»

علی بیرو، جدیدا هم دوباره نظرش را تکرار کرده و گفته که تیم ملی فعلی بهترین نسل فوتبالی بعد از انقلاب بوده و حتی از تیم ۹۸ هم بهتر است!

ادعای بیرانوند، واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشته و آخرین فردی که درباره این قضیه صحبت کرده، آرمناک پطروسیان بوده است.

دروازه‌بان اسبق سپاهان که هم‌دوره احمدرضا عابدزاده بوده، در بخشی از مصاحبه‌اش با ایرنا، درباره حرفهای بیرانوند گفته است:" ببینید هر بازیکنی در زمان خودش بهترین بوده و با توجه به پیشرفت فوتبال سخت است دو نسل یا دو بازیکن را بخواهیم با هم مقایسه کنیم. عابدزاده نه تنها یک دروازه‌بان خوب بلکه یک بازیکن بزرگ بود. از طرفی من بازی بیرانوند را کمتر دیده‌ام. یادم می‌آید در جام جهانی و بازی تیم ملی ایران گلری او را تماشا کردم. فقط یک جمله می‌توانم بگویم. هر وقت کسی خواست این دو را با هم مقایسه کند، بازی ایران مقابل استرالیا را ببیند. بیرانوند ضعیف نیست اما عابدزاده چیز دیگری بود. حرف را ببندید و تمام.»

7474