هموطن اوسمار جانشین او می‌شود؟ برزیلی‌ها گزینه جدید پرسپولیس

هموطن اوسمار جانشین او می‌شود؟ برزیلی‌ها گزینه جدید پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- لیست گزینه‌های مربی‌گری پرسپولیس هر ساعت به روز می‌شود و در آخرین به روزرسانی نام مربیان برزیلی به آن اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی، روزهای خوب مدیران پرسپولیس بعد از قهرمانی دوام زیادی نداشت. با رفتن اوسمار و بحث بازنگشتن او درویش و بقیه اعضای هیات مدیره حالا باز هم با کار سخت تعیین جانشین سرمربی قهرمان مواجه شدند. 

درویش که در میانه فصل و بعد از جدایی یحیی با انتخاب پرانتقاد اوسمار توانست نمره قبولی بگیرد حالا بار دیگر در این موقعیت سخت قرار گرفته است. 

او این روزها آرزو می‌کند که کاش در همان زمانی که درباره ادامه همکاری با اوسمار، مردد بود، قرارداد سرمربی برزیلی‌اش را تمدید کرده بود تا الان خیال راحت‌تری در تعطیلات تابستانی داشت اما در این روزهای تابستانی بازار شایعات هم پیرامون باشگاه پرسپولیس داغ است. هر روز نام یک مربی مطرح می‌شود. در جدیدترین اتفاق در باشگاه پرسپولیس، دو مربی برزیلی برای جانشینی اوسمار به مدیران این باشگاه معرفی شده‌اند تا در صورت قطعی شدن جدایی اوسمار، رزومه آنها برای حضور در پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد. 

خبرگزاری تسنیم به عنوان این خبر، مدعی شده که به جز اسکوچیچ که دیروز نامش به عنوان سرمربی لینک‌شده به پرسپولیس مطرح شد، علی دایی تا این لحظه تنها گزینه داخلی سرخپوشان است، البته در راه این انتقال مسائل و موانعی وجود دارد.

مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به واگذاری مالکیت این باشگاه به کنسرسیومی از بانک‌ها، فعلاً در انتظار جلسه خود با مدیران بانک‌ها هستند تا تکلیف‌شان برای فصل بعد مشخص شود و سپس به سراغ تمدید قراردادها و انتخاب سرمربی جدید خواهند رفت.

4326