شانس ضعیف سعید معروف برای نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال

شانس ضعیف سعید معروف برای نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال

پایگاه خبری فوتبالی- پیش از انتخاب پائز به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال، سعید معروف یکی از گزینه‌های فدراسیون والیبال برای این سمت بود. حالا با برکناری پائز یکبار دیگر نام معروف برای هدایت این تیم مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، پیش از پایان دوره ریاست محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال، وی با سعید معروف برای هدایت تیم ملی مذاکراتی انجام داده بود و شاید اگر داورزنی چند روز دیرتر از این فدراسیون می‌رفت معروف شانس نشستن روی نیمکت تیم ملی را پیدا می‌کرد.

در زمان سرپرستی وحید مرادی، یکبار دیگر با معروف مذاکره شد اما سرپرست پیشین فدراسیون والیبال اعتقاد داشت کاپیتان سابق تیم ملی والیبال، تجربه‌ای در مربیگری ندارد و به همین دلیل او نمی‌تواند گزینه مناسبی برای سرمربیگری تیم ملی نیست.

اتفاقاتی که در لیگ ملت‌ها برای تیم ملی ایران رخ داد آن چیزی نبود که مسئولان فدراسیون والیبال پیش‌بینی می‌کردند. این تیم همه بازی‌های خود را در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌ها شکست خورد و همین مسئله باعث شد پائز حکم اخراج خود را دریافت کند تا یکبار دیگر زمزمه‌هایی مبنی بر سپردن هدایت تیم ملی به معروف مطرح شود اما رئیس فدراسیون‌ والیبال در گفت‌وگوی اخیر خود خبر از جذب مربی بزرگ خارجی داد.

با این اوصاف معروف حداقل تا سه چهار سال آینده شانسی برای اینکه سرمربی تیم ملی شود ندارد.

7474