فتوشوت‌های کریستیانو رونالدو برای یورو 2024

فتوشوت‌های کریستیانو رونالدو برای یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - حدود پنج روز تا شروع رقابت های یورو 2024 باقی مانده است و باید دید که در این دوره از رقابت ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم موفق می شود جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در 39 سالگی برای ششمین بار در رقابت های جام ملت های اروپا بازی خواهد کرد. رونالدو در پنج دوره قبلی که در رقابت های جام ملت های اروپا حضور داشته است، موفق شده است 14 گل به ثمر برساند و به این ترتیب بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها باشد.

کریستیانو رونالدو روز جمعه به اردوی تیم ملی پرتغال اضافه شد. او در بازی دوستانه تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی کرواسی حضور نداشت اما به نظر می رسد که روبرتو مارتینز به او در بازی دوستانه تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایرلند که در روز سه شنبه برگزار می شود، میدان بدهد.

کریستیانو رونالدو در پیراهن تیم ملی پرتغال تصاویر رسمی و فتوشوت های خود را برای رقابت های یورو 2024 گرفته است. رونالدو به نظر می رسد که انگیزه زیادی برای این بازی ها دارد. با توجه به این که رونالدو 39 سال سن دارد، برخی ها گمانه زنی می کنند که این تورنمنت، آخرین تورنمنت ملی کریس رونالدو باشد.

1470