بازار سیاه بلیت‌فروشی در لیگ یک/ بلیت 5 هزار تومانی به 200 هزار تومان رسید!

بازار سیاه بلیت‌فروشی در لیگ یک/ بلیت 5 هزار تومانی به 200 هزار تومان رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- بلیت آخرین بازی تیم چادرملوی اردکان در لیگ دسته یک فوتبال در بازار سیاه با مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در حال خرید و فروش است.

به گزارش فوتبالی، ظهر روز شنبه (۱۹ خرداد) خبری مبنی بر بلیتی شدن تماشای دیدار تیم چادرملوی اردکان و دریای بابل در چارچوب برگزاری آخرین هفته از لیگ آزادگان کشور منتشر و اعلام شد که قیمت مصوب شده بلیت این دیدار ۵۰۰۰ تومان و فروش آن به صورت فیزیکی در نقاط مختلف شهر انجام می‌شود.

چند ساعت پس از انتشار این خبر یک واحد تولیدی ترمه در یزد با خرید تمام بلیت‌های ورزشگاه شهیدنصیری یزد و اهدای آن به مردم، تماشای این دیدار را برای مردم رایگان کرد.

بر این اساس قرار بر این شد که چهار کانکس در بیرون ورزشگاه شهیدنصیری برای توزیع بلیت در نظر گرفته شود تا هوادران برای ورود به ورزشگاه مشکلی نداشته باشند و از هشت صبح امروز برای جلوگیری از بی نظمی در این دیدار توسط مسئولان در اطراف ورزشگاه شهید نصیری اقدام به پخش بلیت بین مردم شد.  

در حالی که چند ساعت از این فرآیند نگذشته و نزدیک به ۹ ساعت تا آغاز این دیدار، زمان باقی مانده بلیت این بازی با قیمت‌های بالا وارد بازار سیاه شده است.

در حال حاضر بر اساس تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و سایت‌های خرید و فروش اینترنتی، بلیت این دیدار با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در حال فروش است.

پیش از این امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال استان یزد در گفت‌وگویی، در خصوص بلیت‌فروشی این دیدار گفته بود: بلیت فروشی قانون و الزام سازمان لیگ بوده و همچنین یگان ویژه برای کنترل جمعیت بلیت فروشی را اجباری کرده است.

7474