ادعای مهر/ دروازه‌بان پرسپولیس همچنان خواهان جدایی

ادعای مهر/ دروازه‌بان پرسپولیس همچنان خواهان جدایی

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان فصل گذشته آلومینیوم اراک حالا دنبال فرصتی دوباره برای درخشش در تیمی جز پرسپولیس است اما باید رضایت این باشگاه را برای انتقال قطعی جلب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبرگزاری مهر، لیست بازیکنان پرسپولیس در حالی برای فصل آینده آماده می‌شود که احمد گوهری و مهدی عبدی پس از حضور قرضی در تیم‌های دیگر باید دوباره به این تیم بازگشته و برای سرخپوشان بازی کنند.

عبدی که در تراکتور تبریز نتوانست عملکرد مطلوبی داشته باشد با توجه به مصدومیتی که در هفته‌های پایانی پیدا کرد حالا به پرسپولیس باز می‌گردد تا شانس خود را بار دیگر برای پیدا کردن فرصت کافی بازی در این تیم پیدا کند.

این در حالی است که گوهری وضعیت کاملا متفاوتی در مسیر بازگشت به پرسپولیس دارد. گلر فصل گذشته آلومینیوم اراک که فصل نسبتا خوبی را در این تیم پشت سر گذاشت با توجه به ادامه حضور علیرضا بیرانوند نمی‌خواهد بار دیگر زیر سایه دروازه بان شماره یک تیم ملی و نیمکت نشینی‌های متوالی در سرخپوشان قرار بگیرد. از این رو آلومینیوم همچنان خواهان حفظ اوست اما پرسپولیس در قبال این بازیکن سکوت کرده است و منتظر پشت سر گذاشتن روزهای پیش رو در نقل و انتقالات تابستانی است تا در این خصوص تصمیم گیری کند.

7474