اخباری: می‌خواهیم حاصل یک سال تلاشمان را با صعود به لیگ برتر برداشت کنیم

اخباری: می‌خواهیم حاصل یک سال تلاشمان را با صعود به لیگ برتر برداشت کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان پیش از آغاز دیدار هفته پایانی لیگ آزادگان گفت: امشب حاصل یک سال تلاش و سختی را که کشیده‌ایم با حضور هواداران برداشت می‌کنیم.

به گزارش فوتبالی، «سعید اخباری» پیش از آغاز دیدار دو تیم چادرملو اردکان و دریای کاسپین بابل در آخرین هفته از لیگ آزادگان در خصوص این بازی گفت: سرنوشت جوری رقم خورد که در ایستگاه پایانی لیگ آزادگان به امید خدا و با حضور هواداران و کسب سه امتیاز این بازی به لیگ برتر صعود کنیم. 

وی افزود: امشب می‌خواهیم سود حاصل یک سال تلاش، تمرین و تمام سختی هایی که بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی کشیدند را با صعود به لیگ برتر برداشت کنیم. 

سرمربی تیم چادرملو اردکان ضمن قدردانی از تمام هوادارانی که در طول یک فصل ما را حمایت کردند، گفت: از تمام مردم فهیم و خونگرم کل استان یزد خواهش دارم همانند دو بازی قبل، در این بازی نیز ما را تنها نگذارند و کنار ما باشند. 

اخباری در پایان گفت: امیدوارم با حمایتی که هوارادان امشب از تیم می‌کنند و تلاشی که بازیکنان انجام می‌دهند شاهد یک تاریخ سازی بزرگ و برگزاری جشن باشکوه صعود به لیگ برتر باشیم.

تیم فوتبال چادرملو اردکان در صورت پیروزی مقابل تیم دریای کاسپین بابل بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار همزمان تیم فجر شهید سپاسی دیگر رقیب جدی صعود این تیم، با عنایت به برتری در امتیاز دیدار رو در رو  به لیگ برتر فوتبال ایران می‌کند. 

7474