عکس؛ لحظه‌ای که دی ماریا بازوبند کاپیتانی را به مسی داد

عکس؛ لحظه‌ای که دی ماریا بازوبند کاپیتانی را به مسی داد

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز در یک بازی دوستانه در رده ملی تیم ملی آرژانتین و تیم ملی اکوادور به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی آرژانتین موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، شروع رقابت های کوپا آمه ریکا نزدیک است و تیم های مختلف خودشان را برای این بازی ها آماده می کنند. تیم ملی آرژانتین در بازی دوستانه خود توانست اکوادور را شکست بدهد. در این بازی تک گل آرژانتینی ها را آنخل دی ماریا در دقیقه 40 بازی روی پاس کریستین رومرو به ثمر رساند.

با نظر لیونل اسکالونی، لیونل مسی در این بازی در ترکیب تیم ملی آرژانتین فیکس نشده بود. در حقیقت مسی کار خود را از روی نیمکت شروع کرد و در نهایت در دقیقه 56 بازی به جای آنخل دی ماریا وارد میدان شد. در دقایقی که مسی درون میدان حضور نداشت، بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین بر بازوی آنخل دی ماریا بود. وقتی که مسی به جای آنخل دی ماریا وارد میدان شد، دی ماریا بازوبند کاپیتانی را به لئو مسی داد.

مسی خیلی دوست دارد تا یک بار دیگر قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا را تجربه کند. برخی ها معتقدند که این تورنمنت، آخرین تورنمنت ملی لیونل مسی خواهد بود.

1470