طعنه قهرمان المپیک به آرسنال

طعنه قهرمان المپیک به آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - اوسین بولت قهرمان سابق المپیک به ناکامی آرسنال در فتح جام در این فصل اشاره کرد و گفت منچستریونایتد فصل بهتری نسبت به توپچی ها داشته.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ بدترین فصل خود را در تاریخ لیگ برتر انگلیس سپری کردند. آن ها به رتبه ای بهتر از هشتم دست نیافتند و حتی تفاضل گل منفی داشتند که نشان از وضعیت وخیم خط دفاعی یونایتد داشت، اما تن هاگ و شاگردانش در نهایت، منچسترسیتی را در فینال اف ای کاپ شکست دادند تا به قهرمانی برسند. در آن سمت، آرسنال تا آخرین لحظه برای فتح لیگ برتر انگلیس با منچسترسیتی در کورس بود، اما 2 امتیاز کم آورد و برای دومین بار پیاپی، نایب قهرمان شد. 

به نقل از سایت گل، اوسین بولت یکی از طرفداران منچستریونایتد به تاک اسپورت گفت: "مثل این می ماند که در زمین عملکرد خوبی دارم، اما وقتی به قهرمانی و فتح جام می رسد، مدالی برنده نمی شوم. بله ما هشتم شدیم، اما همچنان در رقابت های اروپایی هستیم. همه از من سوال می پرسند که بین سیتی و آرسنال ترجیح می دهی کدام تیم قهرمان انگلیس شود و من به آسودگی می گویم سیتی. اما مردم می گویند سیتی رقیب دیرینه شماست. من هواداران آرسنال زیادی را می شناسم و وقتی آن ها در صدر جدول هستند، خیلی حرف می زنند، در حالی که هیچ جامی نبرده اند، حالا تصور کنید جام هم برنده شوند. خدای من!."

4416