پیشنهاد وسوسه انگیز چلسی به ستاره زنان بارسلونا

پیشنهاد وسوسه انگیز چلسی به ستاره زنان بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال زنان چلسی که در فصل قبل قهرمان سوپرلیگ فوتبال انگلیس شد، برای حضوری پر قدرت در فصل جدید فوتبال به سراغ ستاره این روزهای فوتبال زنان رفته است.

به گزارش فوتبالی، با پایان فصل فوتبال زنان و شروع فصل تابستان، بازار نقل و انتقالات برای فصل جدید داغ شده است و باشگاه های فوتبال جهان از حالا برای تقویت تیم های خود به سراغ گزینه های مدنظر خود رفته اند.

یکی از مهم ترین بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات احتمالا مورد توجه بسیاری از باشگاه ها است، آیتانا بونماتی ستاره تیم فوتبال زنان بارسلونا است. البته اولین پیشنهاد را چلسی برای این بازیکن ارسال کرده است.

مدیران چلسی قصد دارند برای شروع فصل جدید فوتبال زنان تیمی قدرتمند وارد مسابقات کنند. آن ها چند روز قبل پیشنهاد وسوسه انگیزی را به آیتانا بونمانی داده اند. پیشنهاد چلسی برای این فوق ستاره ۸ میلیون دلار برای چهار سال (۲ میلیون دلار هر فصل) است که رقم بالایی برای بازیکنان در فوتبال زنان قلمداد می شود. آن ها همچنین حاضرند ۳ میلیون بند آزاد سازی این بازیکن به بارسلونا را هم پرداخت کنند. 

آیتانا بونماتی یک فصل دیگر با بارسلونا قرارداد دارد و سران بارسلونا در تلاشند با مبلغی خوب قرارداد این بازیکن را تمدید کنند تا به راحتی ستاره خود را از دست ندهند.

آیتانا بونماتی در سالی که گذشت همراه بارسلونا چهارگانه کسب کرد و همراه با تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی زنان شد. او در بخش انفرادی هم جوایز زیادی از جمله بهترین بازیکن جام جهانی زنان، بهترین بازیکن سال اروپا، برنده توپ طلا و جایزه د بست را بدست آورد.

۶۰۰۱