اورتون به دنبال جذب مهاجم نوک آلبانیایی چلسی

اورتون به دنبال جذب مهاجم نوک آلبانیایی چلسی

 پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اورتون در راستای تقویت خط حمله‌ی خود برای فصل آینده، به دنبال جذب آرماندو برویا مهاجم چلسی است.

 به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی قصد فروش بازیکنان زیادی را در این تابستان خواهد داشت، از آنجایی که فروش بازیکنان آکادمی سود خالص محسوب می‌شود و همچنین آبی‌ها به دنبال جذب مهاجم نوک هستند خروج آرماندو برویا مهاجم اهل کشور آلبانی این تیم دور از ذهن بنظر نمی‌رسد.

 به گزارش بن جیکوبز خبرنگار نزدیک به باشگاه چلسی، اورتون در حال انجام اقداماتی برای انتقال آرماندو برویا است و روز به روز با چلسی صحبت می‌کند. مذاکرات بین دو باشگاه ادامه دارد و آن‌ها بر سر بسته‌ای به ارزش 30 میلیون پوند صحبت می‌کنند. اورتون می‌خواهد این انتقال سریع‌تر انجام شود. تافی‌ها برای جذب برویا با باشگاه‌های دیگر از جمله آث میلان، موناکو، وولوز، کریستال پالاس و بولونیا رقابت دارند.

 مهاجم 22 ساله از سال 2017 در آکادمی چلسی حضور دارد و تا به حال به سه تیم قرض داده شده است. ویتسه هلند، ساوتهمپتون و فولام تیم‌هایی بودند که مهاجم آلبانیایی به صورت قرضی برای آن‌ها بازی کرد و دوره حضور یک فصلی این مهاجم در ساوتهمپتون که با 38 بازی و 9 گل همراه بود، بهترین فصل او بوده است.

آرماندو برویا در حال حاضر به اردوی تیم ملی آلبانی دعوت شده است و در لیست نهایی این کشور برای حضور در جام ملت‌های اروپا 2024 حضور خواهد داشت.

1428