از آخرین گل ملی صیادمنش چه مدت می‌گذرد؟

از آخرین گل ملی صیادمنش چه مدت می‌گذرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- اللهیار صیادمنش امیدوار است به زودی برای تیم ملی ایران گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، اللهیار صیادمنش که با درخشش در جام جهانی نوجوانان در سال ۲۰۱۷ حسابی نامش بر سر زبان‌ها افتاد و با عملکرد ایده‌آل در تیم استقلال به محبوبیت نسبی در نزد فوتبال‌دوستان ایرانی رسید حالا امیدوار است طلسم چندین و چند ساله‌اش شکسته شود و بعد از گذشت تقریبا ۵ سال دوباره برای تیم ملی گلزنی کند. 

این بازیکن ۲۲ ساله که علاوه بر استقلال سابقه بازی برای تیم‌های پایه پدیده و سایپا را در ایران دارد طی سال‌های اخیر شگردی مارکوپولویی در انتخاب تیم‌هایش داشته است و هر چند ماه یک‌بار تیم عوض می‌کند و به دنبال ماجراجویی در کشوری جدید و لیگ‌های مختلف اروپایی است! از فنرباغچه ترکیه تا زوریا اوکراین و هال سیتی انگلیس و در نهایت وسترلو بلژیک!

صیادمنش که در جریان تغییر نسل در تیم ملی فوتبال می‌تواند حسابی سود ببرد و به یکی از بازیکنان اصلی امیر قلعه‌نویی در خط حمله بدل شود تاکنون تنها ۸ بار برای ایران به میدان رفته است و موفق به ثبت آمار یک گل و یک پاس گل شده است؛ تنها گل ملی او به خردادماه سال ۹۸ و دیدار دوستانه ایران مقابل سوریه باز می‌گردد که در جریان برتری ۵ بر صفر ایران تحت هدایت مارک ویلموتس او زننده یکی از پنج گل بود.

حالا صیادمنش که مثل هر سال نامش به استقلال لینک شده، باید ببینیم پس از ناکامی در امر گلزنی در بازی ایران مقابل هنگ‌کنگ در تقابل با ازبکستان می‌تواند به میدان برود و سپس به حسرت ۵ ساله خود پایان دهد یا اتفاقی برخلاف این رقم می‌خورد؟ 

9098