نظر زیدان راجع به پیوستن امباپه به رئال مادرید

نظر زیدان راجع به پیوستن امباپه به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان اسطوره فرانسوی معتقد است کیلیان امباپه انتظارات را در رئال مادرید برآورده خواهد کرد و دست به انجام کارهای بزرگ خواهد زد.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته کیلیان امباپه با امضای قراردادی پنج ساله، رسماً از پاریسن ژرمن جدا شد و به رئال مادرید پیوست. البته داستان امباپه و رئال مادرید، یکی از طولانی ترین داستان های تاریخ فوتبال است، زیرا فلورنتینو پرز چند سالی بود که می خواست قهرمان جام جهانی 2018 را به سانتیاگو برنابئو بیاورد، اما هر دفعه شکست می خورد تا اینکه در نهایت موفق شد، این ستاره را به صورت رایگان به خدمت بگیرد. 

حالا زین الدین زیدان سرمربی و بازیکن سابق لوس بلانکوس راجع به پیوستن امباپه به این باشگاه گفت: "امباپه هم اکنون در مادرید است و قرار است تاریخ سازی کند. فکر می کنم او همه را سورپرایز خواهد کرد و هیچ شکی ندارم که در رئال مادرید کارهای بزرگی انجام خواهد داد."

همچنین آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال در چند روز اخیر درباره امباپه گفته بود: "اولین باری که کیلیان امباپه را دیدم، فکر کردم او پله است. در آن زمان مردم فکر کردند که من دیوانه هستم، اما او یکی از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ خواهد شد."

4416