زوج هجومی تیم ملی به دنبال کنار زدن علی دایی

زوج هجومی تیم ملی به دنبال کنار زدن علی دایی

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی طارمی و سردار آزمون با سه گل زده در کنار علی دایی، بهترین گلزنان ایرانی به ازبکستان هستند.

به گزارش فوتبالی، ایران باید در دیدار پایانی خود در گروه E از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی ازبکستان برود. دیداری که برای تعیین صدرنشین برگزار خواهد شد که البته شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌توانند با کسب حتی یک تساوی هم به کار خود در رتبه نخست گروه پایان دهند.

شاید جالب باشد بدانید که بهترین گلزنان ایران به ازبکستان، سه بازیکن شاخص تیم ملی هستند. مهدی طارمی که در بازی قبلی برابر هنگ کنگ هت تریک کرد و سردار آزمون که در بازی گذشته نامش را در بین گلزنان بازی قرار داد، با ۳ گل زده به ازبکستان در کنار علی دایی، مهاجم اسطوره‌ای ایرانی، بهترین گلزنان تیم ملی به ازبکستان هستند.

طارمی در آخرین بازی دو تیم هم موفق شد گل دوم ایران را به ثمر برساند تا تیم ملی با دو‌ گل از میزبان خود در تاشکند پیش بیفتد که البته در ادامه ازبک‌ها بازی را به تساوی کشاندند تا بازی رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان برسد.

حال زوج هجومی موفق تیم ملی یعنی مهدی طارمی و سردار آزمون در تلاش خواهند بود با باز کردن دروازه ازبکستان در بازی پیش رو، علاوه بر کمک به تیم ملی برای کسب پیروزی، از علی دایی هم عبور کرده و بهترین گلزن بازی تاریخ دو تیم ایران و ازبکستان شوند.

1997