رجب‌زاده و جوخه سربازان؛ یک گام تا لیگ برتری شدن

رجب‌زاده و جوخه سربازان؛ یک گام تا لیگ برتری شدن

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی رجب‌زاده امیدوار است در دومین فصل سرمربیگری خود در فجر سپاسی، ماموریت نیمه‌تمام خود را به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، این سرمربی فصل گذشته با فجر تا آستانه لیگ برتری شدن پیش رفت ولی در لحظات پایانی این اتفاق نیفتاد منتها امسال رجب‌زاده و شاگردانش امیدوارند که ماجرای فصل گذشته تکرار نشود.

نماینده شیراز با بازیکنان جوان خود که اکثراً سرباز هستند؛ نتیجه خوبی گرفته و در فاصله یک هفته تا پایان لیگ آزادگان پس از خیبر با ۷۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به چادرملو اردکان در رده دوم قرار دارد.

این در حالی است که فجر بازی دو هفته قبل خود به چادرملو را در اردکان با سه گل واگذار کرد تا تیم سعید اخباری به رده دوم برسد ولی توقف اردکانی‌ها در بازی برابر شاهین بندر عامری و برد فجر برابر مس سونگون، این تیم را در فاصله یک هفته تا پایان مسابقات و با تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار داد.

پس از مسجل شدن قهرمانی و صعود خیبر خرم آباد به لیگ برتر، یکی از بین دو تیم فجر سپاسی و چادرملو می‌تواند دومین تیم لیگ برتری لقب گیرد که باید دید در مسابقات هفته پایانی که فردا برگزار خواهد شد، نتایج بر وفق مراد کدام تیم است.

فجر سپاسی در بوشهر باید به مصاف تیم میانه جدولی پارس جنوبی جم برود و چادرملو در یزد میزبان دریای بابل است که این تیم به خوبی می‌داند در صورت شکست ممکن است با دردسر سقوط به لیگ دو مواجه شود و باید دید رجب‌زاده با جوخه سربازانش موفق خواهد شد ه تیم شیرازی را به لیگ برتر بازگرداند یا این سعید اخباری خواهد بود که چادرملو را برای اولین بار لیگ برتری می‌کند؟

1997