فجرسپاسی - چادرملو، کدام یک را در لیگ برتر خواهیم دید؟

فجرسپاسی - چادرملو، کدام یک را در لیگ برتر خواهیم دید؟

پایگاه خبری فوتبالی- رقابت های فوتبال لیگ دسته یک جام آزادگان در حالی به هفته پایانی نزدیک می شود که از بین تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و چادر ملو اردکان یزد یک تیم جشن صعود به لیگ برتر خواهد گرفت. 

به گزارش فوتبالی، تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سی و چهارم و پایانی این مسابقات دوشنبه ۲۱ خرداد در شهرستان جم استان بوشهر میهمان تیم پارس جنوبی است و تیم چادر ملو اردکان یزد هم در خانه میزبان تیم دریا بابل است تا پرونده این فصل لیگ آزادگان بسته شود.

ملاک صعود به لیگ برتر، بازی رو در رو

تیم فجر درجدول رده بندی هم اینک با ۷۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار دارد و تیم چادرملو هم با همین تعداد امتیاز سوم است اما از آنجا که ملاک صعود تیم دوم به لیگ برتر بازی رو در رو است در صورت مساوی و یا شکست هر دو تیم در هفته آخر، چادر ملو لیگ برتری می شود چرا که این تیم هر ۲ بازی رفت و برگشت با فجر را به سود خود تمام کرده است.

پارس جنوبی را ببر، منتظر لغزش چادرملو باش

تیم شایسته فجرشهید سپاسی شیراز دراین فصل بازی های خوبی را به نمایش گذاشت هرچند صعود دست خودشان بود اما بازی برگشت را به چادرملو باختند تا صعودشان کمرنگ شود.

با این حال شیرازی ها هنوز شانس صعود را از دست نداده اند از این رو باید تیم پارس جنوبی جم را شکست دهند و منتظرلغزش تیم چادرملو باشند چرا که در فوتبال از این دست اتفاق ها بارها رخ داده ومعادلات را به هم زده است.

شاگردان مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر باید تمام حواس خود را معطوف به بازی برابر پارس جنوبی کنندو با ارایه یک بازی منطقی و به دور از هیجان حریف خود را از پیش رو بردارند شاید شانس در خانه این تیم را زد و چادر ملو در خانه متوقف شد تا شیرازی ها در جم جشن صعود بگیرند مشروط به اینکه بازی را ببرند.

بازی سخت چادر ملو برابر دریا بابل در حال سقوط

اما تیم چادرملو یزد دراین هفته میزبان تیم دریا بابل است که در خطر سقوط قرار دارد از این رو بازی سختی برای یزدی ها پیش بینی می شود چرا که حریف برای بقا در لیگ دسته یک به آب و آتش خواهد زد هرچند تیم چادرملو هم با تماشاگرانش ازاین فرصت طلایی بهره خواهد برد تا برای نخستین بار جواز صعود به لیگ برتر را بگیرد.

باید منتظر ماند و دید جشن صعود تیم دوم به لیگ برتر در شهرستان جم رقم خواهد خورد و یا اینکه یزدی ها در خانه جشن می گیرند.

براساس این گزارش، تیم خیبر خرم آباد یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان شد و به عنوان نخستین تیم به لیگ برتر دوره بیست و چهارم صعود کرد.

اهدای جام قهرمانی در خرم آباد

همچنین دیدار تیم های شهرراز و خیبر خرم آباد که قرار بود در شیراز برگزارشود، بادرخواست تیم خیبر از ورزشگاه حافظیه شیراز به ورزشگاه تختی خرم آباد منتقل شد تا لرها در خانه و در حضور تماشاگرانش جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

هفته پایانی این مسابقات دوشنبه ۲۱ خرداد برگزار می شود و علاوه بر بالای جدول در پایین جدول هم حساسیت وجود دارد.

در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور( جام آزادگان ) ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ دسته برتر دوره بیست و چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می شوند.

هم اینک تیم های شاهین بندرعامری بوشهر و خوشه طلایی مشهد به دسته دوم سقوط کرده اند و از بین تیم های داماش گیلان و دریا بابل یک تیم دیگر راهی دسته دوم می شود تا پرونده این فصل مسابقات لیگ دسته یک (جام آزادگان) بسته شود.

7474