سرنوشت مورایس و سپاهان با جام حذفی مشخص می‌شود؟

سرنوشت مورایس و سپاهان با جام حذفی مشخص می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- تنها امید تیم فوتبال سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل، رقابت های جام حذفی است و ژوزه مورایس امیدوار خواهد بود تا به نخستین جام خود همراه با زردپوشان دست یابد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سپاهان در فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر با کسب ۵۷ امتیاز و قرارگیری در رده سوم جدول توانست حضور خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲ را قطعی کند. شاگردان «ژوزه مورایس» با اینکه شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست دادند اما آنها در جمع ۴ تیم پایانی جام حذفی قرار دارند و امیدوارند تا بتوانند در این جام مقام قهرمانی را به دست آورند تا سرمربی پرتغالی پس از دو فصل حضور در سپاهان به اولین جام خود دست یابد.

سپاهان در صورت قهرمانی در جام حذفی، مجوز حضور در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا برای فصل آینده را دریافت خواهد کرد و این بدان معناست که تیم چهارم جدول که تراکتور تبریز باشد می‌تواند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲ حضور یابد.

مورایس در فصلی که گذشت یکی، دو بار حرف از کناره‌گیری از هدایت تیم فوتبال سپاهان گرفت که هر سری با مخالفت مدیران باشگاه سپاهان مواجه و در این تیم ماندنی شد. این مربی یک فصل دیگر با زردپوشان قرارداد دارد و در صورت جدایی باشگاه سپاهان ملزم است با او از لحاظ مالی به توافق برسد چون ممکن است در آینده برای این باشگاه پرونده سنگینی در مراجع بین‌المللی شکل گیرد.

مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان هم در پایان رقابت‌های لیگ برتر عنوان کرد که پس از پایان مسابقات، مورایس حرفی برای جدایی از سپاهان نزده است. قهرمانی در جام حذفی صندلی مورایس را روی نیمکت سپاهان محکم خواهد کرد و بعید است سپاهانی تصمیمی برای تغییر در کادر فنی خود بگیرند اما عدم قهرمانی در این جام ممکن است باعث تغییر در کادر فنی شود که البته با توجه به قرارداد مورایس با سپاهان، کار برای مدیران این باشگاه سخت خواهد بود.

هواداران سپاهان امیدوارند تا تیمشان بتواند حداقل یک جام کسب کند و بازیکنان این تیم با انگیزه بهتر خود را برای فصل آینده آماده کنند.

7474