کاپیتانی که می‌خواهد برای سپاهان، جام بالای سر ببرد (عکس)

کاپیتانی که می‌خواهد برای سپاهان، جام بالای سر ببرد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - سید محمد کریمی امیدوار است پس از ۱۱ سال کاپیتانی باشد که جام ‌حذفی را برای سپاهان بالای سر می‌برد.

به گزارش فوتبالی، فصل فوتبالی هنوز برای سپاهان تمام نشده و ژوزه مورایس و شاگردانش در حال تمرین برای انجام بازی مرحله نیمه نهایی مقابل گل گهر در اصفهان هستند. طلایی پوشان در صورت اینکه مقابل تیم سیرجانی برنده باشند، به فینال خواهند رسید تا فقط یک قدم فاصله برای کسب جام در طول فصل جاری داشته باشند.

این در حالی است که از آخرین صعود تیم زردپوش اصفهانی به فینال جام حذفی ۱۱ سال می‌گذرد که آن صعود به فینال منجر به قهرمانی سپاهان در جام حذفی شد. دیداری که طلایی پوشان توانستند از سد پرسپولیس بگذرند؛ مسابقه‌ای که آخرین حضور مهدی مهدوی‌کیا در زمین فوتبال به عنوان بازیکن بود.

پس از آن سال، سپاهان هیچ گاه در جام حذفی حتی به فینال هم نرسیده تا محرم‌ نویدکیا آخرین کاپیتان طلایی پوشان باشد که جام قهرمانی مسابقات حذفی را بالای سر می‌برد و حالا سید محمد کریمی امیدوار است تا پس از چیزی بیش از یک دهه، کاپیتانی باشد که برای اصفهانی‌ها جام بالای سر می‌برد و اولین کاپیتان سپاهان باشد که با کاپ جدید جام حذفی عکس یادگاری می‌گیرد.

1997