توافق الدحیل با یکی از ستارگان لیگ ایتالیا

توافق الدحیل با یکی از ستارگان لیگ ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز آلبرتو ستاره اسپانیایی یکی از شاخص ترین بازیکنان لاتزیو در سالهای اخیر بوده است اما به نظر می رسد که دوران درخشش او در سری آ به زودی به پایان خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی، فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که باشگاه الدحیل قطر حاضر شده تا برای خرید لوئیز آلبرتو یازده میلیون یورو بپردازد. باشگاه ایتالیایی این پیشنهاد را پذیرفته است و به نظر می رسد که در روزهای آینده اسناد امضا شوند و این بازیکن برای ادامه فوتبالش راهی خاور میانه شود

این هافبک اسپانیایی آماده است تا تست پزشکی الدحیل را پشت سر بگذارد و به نظر می رسد که لاتزیو را ترک می کند. او در سال 2016 از لیورپول  به تیم ایتالیایی ملحق شد.  پیش از این بازیکن اسپانیایی گفته بود که قصد ترک لاتزیو را دارد و به نظر می رسد که به هدفش دست پیدا خواهد کرد.

فیلیپه کوتینیو بازیکن برزیلی با اتمام قرارداد قرضی با الدحیل باید به استون ویلا برگردد و به نظر می رسد که لوئیز آلبرتو به جایگزین او تبدیل خواهد شد. آلبرتو در اوج فوتبالش قرار داشت و امیدوار است که نمایش بهتری نسبت به بازیکن برزیلی از خود ارائه بدهد.

در هر صورت به نظر می رسد که قطری ها هم سعی می کنند که در رقابت با باشگاه های عربستانی برای خرید ستارگان فوتبال اروپا کم نیاورند.

4125