رقابت تاتنهام و منچستریونایتد برای جذب ستاره کریستال پالاس

رقابت تاتنهام و منچستریونایتد برای جذب ستاره کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد می خواهد تابستان امسال برای جذی ستاره کریستال پالاس ایبریچی ازه با تاتنهام رقابت کند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد تاتنهام پس از اینکه دوستان و خانواده این ملی پوش انگلیسی در ورزشگاه تاتنهام در اواخر فصل گذشته دیده شدند، در صدر لیست خرید تیم لندنی قرار دارند. منابع معتبر در این باره می گویند مدیریت جدید منچستریونایتد می خواهد این ملی پوش انگلیسی را در اولین پنجره تابستانی خود به خدمت بگیرد. این ستاره که بند آزادسازی ۶۰ میلیون پوندی دارد و می تواند به منچستریونایتد که فصل را با تفاضل گل منفی به پایان رساند و تنها ۵۷ بار به گل رسید در فاز تهاجمی کمک شایانی کند. ازه علیرغم مصدومیت که او را به ۲۷ بازی در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس محدود کرد، ۱۱ گل و ۴ پاس گل داد و جزو بهترین های لیگ برتر انگلیس لقب گرفت.

لندنی‌ های جنوبی نمی‌خواهند ازه یا مایکل اولیسه را به راحتی از دست بدهند، زیرا استخوان بندی اصلی بخش هجومی تیمی که در فصل گذشته تحت هدایت الیور گلاسنر، سرمربی خود نتایج خوبی را گرفت بر اساس همین دو بازیکن تشکلیل شد. منچستریونایتد البته باید بازیکنانی را بفروشد تا بتواند خرید بزرگی مانند ازه را با مبلغ ۶۰ میلیون پوند انجام دهد و این در حالی است که هنوز تصمیمی در مورد آینده سرمربی خود اریک تن هاگ نگرفته است. تاتنهام از نظر مالی با ثبات مناسب یکی از معدود باشگاه‌های لیگ برتری است که می‌تواند تابستان امسال را بدون نگرانی در مورد قوانین سود و پایداری مالی لیگ برتر انگلیس سپری کند. آنگه پستکوغلو، سرمربی تاتنهام، پست های مختلفی را در تیم خود تقویت خواهد کرد و ممکن است تمایلی به خرج کردن بیش از حد بودجه خود برای ازه نداشته باشد. مدیر برنامه های این بازیکن ۲۵ ساله سال ها ارتباطات خوبی در تاتنهام داشته اند و بازیکنان فعلی مانند سون هیونگ مین و جیمز مدیسون و همچنین پستکوغلو را در میان افراد تحت وکالت خود دارد.

۱۰۰۹