صحبت‌های جدید مورینیو که ایتالیایی‌ها را خشمگین کرد

صحبت‌های جدید مورینیو که ایتالیایی‌ها را خشمگین کرد

پایگاه خبری فوتبالی - ایتالیا امید زیادی دارد تا از قهرمانی خود در یوروی قبلی دفاع کند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایتالیا می خواهد دوباره قهرمان یورو شود. آنها در دو جام جهانی قبلی حضور نداشتند و می خواهند با قهرمانی دوباره یورو، ناکامی های اخیرشان را جبران کنند. تیم اسپالتی می خواهد ناکامی های اخیرش را فراموش کند و در مسابقات آلمان، نمایش خوبی از خود ارائه بدهد. 

البته به نظر می رسد که یکی از مربیان باتجربه فوتبال اروپا به تیم ملی ایتالیا امیدی ندارد. ژوزه مورینیو که در زمستان گذشته از رم اخراج شد، حرفهایی علیه تیم ملی ایتالیا زده که آنهارا خوشحال نکرده است. سرمربی جدید فنرباغچه اعتقاد دارد که تیم ملی ایتالیا جزئی از مدعیان قهرمانی یورو نیست چرا که این تیم فاقد استعداد کافی برای قهرمانی است. 

مورینیو در مورد مدعیان قهرمانی یورو گفت :" فکر می کنم که کل دنیا نظری مشابه من را داشته باشند. پرتغال، انگلیس و فرانسه مدعیان اصلی هستند و آلمان و اسپانیا در دسته بعدی قرار دارند. ایتالیا قهرمان شود؟ فکر نمی کنم. استعداد کافی را برای قهرمانی ندارند. دفعه قبلی قهرمان شدند اما فکر نمی کنم که برای دومین بار این کار را انجام بدهند."

حرفهای مورینیو برای اعضای تیم ملی ایتالیا چندان خوشایند نبوده است و برخی تصور می کنند که او قصد انتقام گیری را از ایتالیایی ها به خاطر اخراجش از رم دارد. ایتالیا امروز آخرین بازی دوستانه خود پیش از یورو را در مقابل بوسنی و هرزگوین خواهد داشت. آنها باید در روز 26 خرداد در اولین بازی خود در یورو به مصاف آلبانی بروند. کرواسی و اسپانیا دیگر  تیم های حاضر در گروه به شمار می روند.

4125