مالک خیبر: در لیگ برتر برای اعتبار خودمان می‌جنگیم/ قطعا بازیکنان خوبی جذب خواهیم کرد

مالک خیبر: در لیگ برتر برای اعتبار خودمان می‌جنگیم/ قطعا بازیکنان خوبی جذب خواهیم کرد

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه خیبر تاکید کرد که تیمش بعد از تثبیت، ماجراجویی خود را در لیگ برتر ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، مسعود عبدی بعد از قهرمانی تیمش در لیگ یک و صعود به لیگ برتر در خصوص اینکه گفته می‌شود طرفدار و عاشق یکی از تیم‌های پرافتخار لیگ است، در گفت‌وگویی بیان کرد: از روزی که خیبر خرم آباد را تحویل گرفتم قسم می‌خورم به هیچ تیم دیگری فکر نکردم.

وی صحبت‌هایش را این‌چنین ادامه داد که قطعاً برای من در دنیا از لحاظ فوتبالی یک تیم وجود دارد و آن هم خیبر است و من الان طرفدار هیچ تیمی جز خیبر نیستم.

عبدی اظهار کرد: به عنوان مالک باشگاه خیبر می‌گویم علاقه شخصی به جز خیبر در فوتبال ایران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با همه وجود در لیگ برتر امسال شرکت خواهیم کرد، در خصوص اینکه گفته می‌شود خیبر شعبه‌ای از تیم معروف تهرانی لیگ برتر خواهد بود، تاکید کرد: شعبه دوم هیچ تیمی در لیگ برتر نخواهیم بود و این شخصیت را برای خودمان قائل هستیم که ما تنها یک شعبه هستیم و آن هم خیبر خرم‌آباد که متعلق به تمام لر زبانان است.

مالک خیبر تصریح کرد: به هیچ تیم دیگری فکر نمی‌کنم و همه ۱۵ تیم دیگر لیگ برای من قابل احترام هستند.

عبدی صحبت‌هایش را با این جمله ادامه داد که در لیگ برای اعتبار خودمان می‌جنگیم و با بیان اینکه خیلی از تیم‌های لیگ برتری برای صعود خیبر پیام تبریک فرستادند، گفت: آن تیم خاص مدنظر شما حتی پیام تبریک هم نفرستاده است.

وی در ادامه در خصوص سقف قراردادهای بازیکنان در فصل آتی لیگ برتر با اذعان به اینکه خیبر قطعا سقف قرارداد را رعایت خواهد کرد، اضافه کرد: ما باید خیلی کمتر هم از سقف هزینه کنیم چون بخش خصوصی هستیم و منابع‌مان محدود است.

مالک باشگاه خیبر با بیان اینکه در چارچوب قوانین حرکت خواهیم کرد در خصوص اینکه گفته می‌شود بازیکن خارجی به تیمش اضافه خواهد شد آن را تایید کرد و گفت: برای تقویت تیم و حضور قوی در لیگ برتر حتماً بازیکن خارجی به تیم اضافه خواهد شد و چون فوتبال اروپا را پیگیری می‌کنم قطعاً بازیکنان خوبی خواهیم گرفت.

عبدی یادآور شد: در جذب بازیکن هرگز وارد بحث دلالی نخواهیم شد چون بخش خصوصی هستیم و جایی برای این کارها برای ما وجود ندارد.

وی بیان کرد: خیلی از بازیکنانی که برای صعود به لیگ برتر برای ما زحمت کشیدند در تیم باقی خواهند ماند و یک سری استعداد نیز به تیم اضافه خواهد شد.

عبدی در خصوص برنامه باشگاه برای لیگ برتر اظهار کرد: برای سال اول پلن ما این است که در لیگ برتر باقی بمانیم و امتیازی که با هزاران زحمت به دست آمده است را تثبیت کنیم.

او مدعی شد که خیبر بعد از تثبیت، ماجراجویی خود را در لیگ برتر ادامه خواهد داد بر این نکته تاکید کرد که خیبر تیم قابل احترام در لیگ امسال خواهد بود، افزود: شروع برنامه ۵ ساله دوم باشگاه به موفقیت در لیگ برتر ختم می‌شود.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم خیلی زود تیم را ببندیم و تمرینات خود را آغاز کنیم، گفت: از ظرفیت آماده‌سازی پیش فصل باید حداکثر استفاده را ببریم

عبدی همچنین در خصوص اینکه خیبری‌ها در لیگ برتر در خرم‌آباد میزبان حریفان خود خواهد بود یا نه گفت: تمام تلاشمان این است که در خرم آباد میزبان باشیم و از ظرفیت میزبانی، هواداران و طرفداران خونگرم لرستانی استفاده کنیم.

7474