مهاجم سنگالی چلسی از ناحیه مچ پا مصدوم شد

مهاجم سنگالی چلسی از ناحیه مچ پا مصدوم شد

 پایگاه خبری فوتبالی- نیکولاس جکسون مهاجم چلسی که در اردوی تیم ملی سنگال حضور دارد دچار مصدومیت از ناحیه مچ پای راست شده است.

 به گزارش فوتبالی، مچ پای راست نیکولاس جکسون در بازی سنگال مقابل کنگو در مسابقات مقدماتی جام جهانی مصدوم شد و نتایج آزمایشات نشان داده که او دچار پیچ خوردگی جدی در مچ پای خود شده است.

 بیانیه رسمی فدراسیون فوتبال سنگال در مورد مصدومیت این مهاجم: نیکولاس جکسون در جریان بازی مقابل کنگو در ۶ ژوئن از ناحیه مچ پای راست آسیب دید. معاینات رادیولوژی که در ۷ ژوئن روی پای او انجام شد، پیچ خوردگی جدی مچ پا را نشان می‌دهد و بنابراین او برای بازی بعدی سنگال مقابل تیم ملی موریتانی در روز یک‌شنبه ۹ ژوئن در دسترس نخواهد بود.

 باشگاه چلسی امیدوار است که مصدومیت جکسون جدی نباشد و او بتواند در اردوی پیش فصل تیم در آمریکا حضور داشته باشد. انزو مارسکا سرمربی جدید چلسی برنامه‌ی ویژه‌ای برای پیش فصل دارد و حضور همه‌ی بازیکنان را الزامی می‌داند، حتی پیش از این چلسی اجازه حضور انزو فرناندز و مالو گوستو را برای حضور در المپیک به دلیل تداخل با اردوی پیش فصل را نداده بود.

نیکولاس جکسون در اولین فصل خود برای چلسی پس از انجام 44 بازی آمار 17 گل و 6 پاس گل را ثبت کرد که آماری بهتر از آمار دیدیه دروگبا در فصل اولش در چلسی بود.

1428