حسن یزدانی: امیدوارم در المپیک طلا بگیرم

حسن یزدانی: امیدوارم در المپیک طلا بگیرم

پایگاه خبری فوتبالی- قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک ابراز امیدواری کرد که در بازی‌های پاریس بتواند به مدال طلا دست یابد.

به گزارش فوتبالی، حسن یزدانی بعد از 8 ماه و جراحی کتف در مسابقات رنکینگ جهانی مجارستان روی تشک رفت و به مدال طلا دست یافت.

وی در این باره گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از 7 ماه و 13 روز توانستم در مسابقات بین المللی روی تشک بروم. با آمادگی نسبی که داشتم سعی کردم در این دوره از مسابقات نتیجه قابل قبولی بگیرم.

یزدانی گفت که هنوز باید روی چند نقطه ضعف خود که در مسابقات مشخص شد کار کند. وی در 4 دیدار خود 6 امتیاز از دست داد و چند بار در موقعیت خطرناک گیر افتاد.

قهرمان جهان و المپیک در خصوص آمادگی خود، خاطرنشان کرد: آمادگی کمی داشتم و حدودا 60 درصد بود. مدت زیادی بود که کشتی نگرفته بودم و وقتی نامم را برای این تورنمنت اعلام کردند، حدود 25 روز وقت داشتم تا تمرین کنم البته با گذشت زمان اوضاع بهتر شد. وقتی آماده نیستید، ممکن است با مشکلاتی روبرو شوید. حریفانم از این فرصت استفاده کردند و امتیازاتی از من گرفتند.

آزادکار 86 کیلوگرم تیم ملی ایران با اشاره به اینکه نقاط ضعفی دارم که امیدوارم قبل از المپیک بتوانم آنها را برطرف کنم، عنوان کرد: امیدوارم تا بتوانم بهتر از این مسابقات کشتی بگیرم و به مدال طلا برسم. امیدوارم تا المپیک بتوانم نقاط ضعفم را برطرف کرده و بهترین مدال را برای کشورم و مردم خوبمان بگیرم.

وی یادآور شد: می خواهم از همه کسانی که در این مدت در کنار من بودند تشکر کنم. رضایی فیزیوتراپیستم و همچنین سامره قنبری که در این مدت مرا تنها نگذاشتند. دکتر اصلانی پزشکم و جواد رحمانی مربی بدنسازم و البته مربی قدیمی ام مهدی یگانه جعفری که در این روزهای سخت بعد از جراحی کتف کنارم بود. خانواده من جایگاه خاص خود را دارند اما این عزیزان در کسب این مدال و مدال المپیک سهیم هستند. تا اینجا همه چیز موفقیت آمیز بوده است، امیدوارم بتوانیم در آینده بهترین نتیجه را بگیریم.

7474