کامبک پنج گله اسپانیا با دو گل از ستاره بارسلونا

کامبک پنج گله اسپانیا با دو گل از ستاره بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی ایرلند شمالی رفت و در نهایت موفق شد در این بازی با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد و نشان بدهد که برای رقابت های یورو 2024 آماده است.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی گل اول بازی ایرلند شمالی در دقیقه دوم بازی به ثمر رساند. پس از این گل اسپانیایی ها به خودشان آمدند و توانستند با زدن پنج گل این نتیجه را جبران کنند و بازی را ببرند. در این بازی پدری بازیکن جوان بارسلونا موفق شد دو گل به ثمر برساند و عملکرد درخشانی داشت. گل های دیگر تیم ملی اسپانیا را آلوارو موراتا، فابیان رویز و میکل اویارزابال به ثمر رساندند. در این بازی لامین یامال هم موفق شد دو پاس گل بدهد و به این ترتیب این بازیکن شانزده ساله بارسلونا هم عملکرد خوبی را از خودش در تیم ملی اسپانیا نشان داد.

اسپانیا در دور گروهی رقابت های یورو 2024 باید با تیم ملی کرواسی، تیم ملی ایتالیا و تیم ملی آلبانی روبرو شود و کار راحتی در دور گروهی ندارد و باید دید که شاگردان دلافوئنته چه عملکردی را از خودشان نشان می دهند و در نهایت می توانند به قهرمانی که هدفشان است، برسند یا خیر.

1470