امید قلعه‌نویی برای شکست ازبکستان به این دو نفر است!

امید قلعه‌نویی برای شکست ازبکستان به این دو نفر است!

پایگاه خبری فوتبالی- امیر قلعه‌نویی امیدوار است با درخشش دو مهره کلیدی خود بتواند جنگ صدرنشینی با ازبکستان را پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی این روزها در تهران مشغول آماده سازی برای آخرین دیدار خود در مرحله گروهی دور مقدماتی جام جهانی 2026 است تا این فیفادی را با برد به پایان برساند.

صعود ایران و ازبکستان از گروه E در حالی قطعی شده است که این دو تیم از 5 بازی، 4 برد و یک تساوی به ثبت رسانده‌اند و هم‌امتیاز هستند تا تکلیف صدرنشین در روز آخر مشخص شود. علاوه بر جنگ صدرنشینیِ این دو تیم در هفته پایانی، پیروزی در این بازی از لحاظ رنکینگ خیلی می‌تواند به دو تیم به خصوص ایران کمک کند و باعث صعود به رتبه بالاتر شود. همین باعث شده تا این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار باشد و حکم یکی بازی تدارکاتی را نداشته باشد.

در میان بازیکنان تیم ملی، امیر قلعه نویی به دو بازیکن کلیدی خود امید ویژه‌ای دارد تا بتوانند با عملکرد درخشان خود زمینه پیروزی تیم ملی را فراهم کنند. این دو بازیکن مهدی طارمی و سامان قدوس هستند که در دیدار با هنگ کنگ هم گل دوم تیم ملی را با همکاری یکدیگر به ثمر رساندند و حالا باید دید که این دو مهره کلیدی چه عملکردی در بازی مقابل ازبکستان خواهند داشت.

2636