شکست پرتغال مقابل کرواسی در شب گلزنی مودریچ

شکست پرتغال مقابل کرواسی در شب گلزنی مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی دوستانه در رده ملی تیم ملی پرتغال و تیم ملی کرواسی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی کرواسی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، کرواسی در این بازی لوکا مودریچ را در اختیار داشت اما در ترکیب تیم ملی پرتغال خبری از حضور کریستیانو رونالدو نبود. در حقیقت روبرتو مارتینز برای این بازی به کریستیانو رونالدو استراحت داده است چرا که رونالدو روز گذشته به اردوی تیم ملی پرتغال اضافه شده است. کریس رونالدو در بازی دوستانه تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی ایرلند به میدان خواهد رفت.

در این بازی لوکا مودریچ در دقیقه هشتم بازی از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه تیم ملی پرتغال را باز کند. در دقیقه 48، دیوگو ژوتا روی پاس نلسون سمدو گل مساوی را برای پرتغالی ها به ثمر رساند اما در دقیقه 56 بازی، انتی بودیمیر گل دوم را برای تیم ملی کرواسی به ثمر رساند و در نهایت این تیم موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی پرتغال را شکست بدهد.

حدود شش روز تا شروع رقابت های یورو 2024 باقی مانده است و باید دید که تیم های پرتغال و کرواسی در این بازی ها چه عملکردی از خودشان نشان می دهند.

1470