منصور قنبرزاده و یک راهکار به تیم های لیگ برتری؛ در لیگ های استانی تیم بانوان دهید

منصور قنبرزاده و یک راهکار به تیم های لیگ برتری؛ در لیگ های استانی تیم بانوان دهید

پایگاه خبری فوتبالی- منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در یک برنامه تلوزیونی حرف های مهمی درباره تشکیل تیم های زنان برای باشگاه های لیگ برتری مردان زد.

به گزارش فوتبالی، منصور قنبرزاده نایب رییس فدراسیون فوتبال با حضور در یک برنامه تلوزیونی در مورد مسائل مختلف فوتبال ایران توضیح داد.

او در بخشی از صحبت هایش به یکی از الزامات جدید AFC درباره تیم داری باشگاه های لیگ برتری در حوزه زنان پرداخت.

 قنبرزاده در همین خصوص گفت: مصوبه داریم که تیم‌های لیگ برتری امسال حتما باید تیم بانوان داشته باشند، یا در لیگ کشوری یا حداقل در لیگ استانی و باید بودجه مشخصی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

منصور قنبرزاده با این صحبت راهکار جالبی به تیم های لیگ برتری برای کم کردن هزینه ها و دور زدن AFC داد. قطعا تیم داری در بخش زنان برای باشگاه های لیگ برتری مردان هزینه ای بالای ۴۰ میلیارد به جا خواهد گذاشت و طبق صحبت قنبرزاده این باشگاه ها می توانند با شرکت در لیگ های استانی هم AFC را قانع کنند و هم بودجه خود را برای تیم های مردان حفظ کنند. البته چندی قبل مسئولان هیات بدوی مجوز حرفه ای فدراسیون گفته بودند تیم های لیگ برتری مردان با پرداخت جریمه هم می توانند مسئله عدم تیم داری در بخش زنان را بر طرف کنند.

حالا باید دید باشگاه های لیگ برتری در فصل جدید در فوتبال زنان تیم داری خواهند کرد یا خیر. مسئله ای که می تواند باعث جذابیت فوتبال زنان شود. گلاره ناظمی مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال زنان در آخرین صحبت هایش گفته بود اگر تیم های لیگ برتری مردان بخواهند در لیگ برتر زنان حضور پیدا کنند باید سهمیه یکی از تیم ها را بخرند. در غیر این صورت باید از لیگ های پایین تر شروع کنند.

۶۰۰۱