اسدی مقدم: به محض تکمیل تحقیقات، نتیجه پرونده باشگاه مس رفسنجان اطلاع رسانی خواهد شد

اسدی مقدم: به محض تکمیل تحقیقات، نتیجه پرونده باشگاه مس رفسنجان اطلاع رسانی خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته اخلاق فدراسیون توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسدی مقدم، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون درباره موضوعات مرتبط با پرونده باشگاه مس رفسنجان عنوان کرد: پرونده مربوط به تخلفات فوتبالی این باشگاه وفق قوانین و مقررات فوتبالی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مفتوح به رسیدگی است و در این راستا افراد مرتبط با موضوع در چند جلسه احضار و از آنها تحقیق وبازجویی به عمل آمده است. به محض تکمیل تحقیقات و صدور رای، نتیجه به مردم شریف و اهالی فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: ضمنا از تمامی اهالی فوتبال و رسانه ها تقاضا می شود در راستای حراست و حفاظت از حیثیت فوتبال و برخورد قانونی و قاطع با متخلفین چنانچه اسناد و مدارک معتبری را به این مرجع درباره فساد ارائه کنند، ضمن تقدیر و تشکر از گزارش دهندگان به صورت قاطع با متخلفین برخورد قانونی انجام می شود.

دکتر اسدی مقدم افزود: قابل ذکر است افراد حقیقی و حقوقی که در حوزه فوتبال در روزهای اخیر در فضای مجازی شایعات و گزارش های غیر واقع و کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می شود را منتشر کرده اند، از طریق مراجع صالحه تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

2636