بازیکنان انگلیس در یورو 2024 از کدام باشگاه‌ها هستند؟

بازیکنان انگلیس در یورو 2024 از کدام باشگاه‌ها هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها که کمتر از یک هفته تا شروع رقابت های یورو 2024 باقی مانده است، تیم های مختلف لیست بازیکنان خود را برای رقابت های جام ملت های اروپا اعلام می کنند.

به گزارش فوتبالی ، گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس حدود دو روز پیش بود که لیست بازیکنان خود را برای رقابت های یورو 2024 اعلام کرد. یکی از نکات جالب این لیست این است که چهار بازیکن از کریستال پالاس در آن قرار گرفته است. در حقیقت کریستال پالاس تیمی است که بیشترین نماینده را در لیست تیم ملی انگلیس برای رقابت های یورو 2024 دارد. دین هندرسون، مارک گوئهی، آدام وارتون و ایبریچی ازه چهار بازیکنی هستند که از کریستال پالاس در تیم ملی انگلیس حضور دارند.

پس از کریستال پالاس، تیم های آرسنال و منچسترسیتی هر کدام با سه بازیکن در لیست تیم ملی انگلیس قرار دارند. لیورپول، منچستر یونایتد، استون ویلا، چلسی و نیوکاسل یونایتد هم دو بازیکن در لیست تیم ملی انگلیس دارند.

تیم های رئال مادرید، بایرن مونیخ، اورتون، وستهام یونایتد، برایتون و برنتفورد هم هر کدام یک بازیکن در تیم ملی انگلیس در رقابت های یورو 2024 دارند.

در هر صورت از تیم ملی انگلیس به عنوان یکی از اصلی ترین مدعی های قهرمانی یاد می شود و باید دید که عملکرد این تیم در یورو 2024 به چه شکل خواهد بود.

1471