عکس؛ سفر ژاوی به ایبیزا

عکس؛ سفر ژاوی به ایبیزا

پایگاه خبری فوتبالی - ورزشگاه سن آنتونی در شهر ایبیزا امروز میزبان بازی تجلیل از بازیکنان سابق تیم زیر 20 سال اسپانیا سات که در سال 1999 در نیجریه به قهرمانی جام جهانی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، یکی از حاضران در این بازی، ژاوی هرناندز سرمربی سابق بارسلونا  است که به ایبیزا سفر کرده است و با بسیاری از دوستان و رفقای قدیمی خود دیدار کرده است. 

در این بازی قرار است که بازیکنان سابق تیم زیر 20 سال اسپانیا به مصاف منتخب اتحادیه بازیکنان فوتبال اسپانیا برود. خوزه آنتونیو کاماچو سرمربی اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا در کنار داوید آگانزو رییس اتحادیه بازیکنان از طراحان این بازی بوده اند. 

ژاوی که بخشی از نسل طلایی فوتبال اسپانیا با قهرمانی در جام جهانی زیر 20 سال بود، با برخی از دوستان قدیمی خود نظیر پابلو اوربایز، دنی آرانزوبیا، گونزالو کولسا، فرناندو وارلا و پدرو خارو ملاقات کرد. این بازی امشب برگزار می شود و درآمد حاصل از آن صرف امور خیریه خواهد شد. 

ژاوی از زمان اخراجش از بارسلونا به ندرت در محافل عمومی دیده شده است و به همین خاطر حضور او در ایبیزا برای این بازی مورد توجه قرار گرفته است و قطعا پا به توپ شدنش هم برای  بسیاری از فوتبالدوستان علی الخصوص هواداران بارسلونا جذاب خواهد بود. ژاوی تصمیم گرفته که در یک سال آینده مربیگری نکند.

4125